شناسهٔ خبر: 51146733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون فرماندار:

۱۷ مرغداری مراغه برای دریافت سرمایه در گردش به بانک‌ها معرفی شدند

مراغه- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان مراغه گفت: ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای ۱۷ واحد مرغداری این شهرستان پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

حکیمه انتظاری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات بر اساس ثبت‌نام متقاضیان در سامانه بهین‌یاب و پس از تصویب در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان و استان، در مرحله پرداخت قرار گرفته و واحدها جهت اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی میزان تسهیلات پرداختی برای هر واحد مرغداری را متغیر و از ۳۶۰ میلیون تومان تا سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: همچنین ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات دیگر جهت پرداخت به ۱۶ واحد مرغداری در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مصوب و به کارگروه ستاد استانی ارسال شده که در صورت تایید، واحدها به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

به گفته معاون فرماندار مراغه، از محل مصوبه‌های ستاد تسهیلات رونق تولید به چهار واحد صنایع تبدیلی و چهار واحد گلخانه ای این شهرستان نیز حدود ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده است که در مرحله تایید استانی قرار دارد.

انتظاری اضافه کرد: تمامی تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با کارمزد ۱۸ درصد پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایرنا هم‌اکنون حدود ۵۰ واحد مرغداری گوشتی با ۱.۲ میلیون قطعه و ۶۰ واحد تولید تخم‌مرغ با ظرفیت ۱.۴ میلیون قطعه در مراغه فعالیت می‌کند و این شهرستان یکی از قطب‌های تولید مرغ و تخم‌مرغ آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شود.

نظر شما