شناسهٔ خبر: 51146283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد بیان کرد؛

مساله گرد و غبار سیستان و بلوچستان از برنامه‌های توسعه ملل متحد

نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد گفت: از۲ سال پیش که اعتبارنامه من امضا شد ما همواره درگیره مساله سیستان و بلوچستان و گرد و غبار در این استان بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا- کلودیو پروویداس روز پنجشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری کره و استاندار سیستان وبلوچستان افزود: نمونه‌ای از فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران برای کنترل راندمان مصرف انرژی نشان می‌دهد که این کشور در این زمینه تلاش زیادی می‌کند و مدیریت انرژی برایش اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه ایران در مشکلاتی از جمله تغییرات اقلیمی تلاش زیادی کرده افزود: قدردانی ویژه می‌کنم از دولت جمهوری اسلامی ایران که نهادی مانند محیط زیست را تاسیس کرد تا بتواند این تغیرات را مدیریت کند.

نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد ادامه داد: از ۲ سال پیش در تلاش بودیم تا از منطقه سیستان بازدید کنیم اما به علت ویروس کرونا این موضوع به تأخیر افتاد اما ما همواره به موضوعاتی همچون محیط‌زیست سیستان و بلوچستان می‌پرداختیم.

وی تصریح کرد: نشست‌های زیادی در تهران در رابطه با سیستان و بلوچستان برگزار شده اما هیچ چیز مانند بازدید از این استان حق مطلب را ادا نمی‌کند زیرا صحبت کردن با ذینفعان می‌تواند دید بهتری را برای ما ایجاد کند.

انتهای پیام

نظر شما