شناسهٔ خبر: 51144221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اورتون 1 - 4 لیورپول؛ بندر همچنان قرمز رنگ است

لیورپول با ارائه نمایشی درخشان در گودیسون پارک با نتیجه 1-4 اورتون را مغلوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که فرصت های گلزنی خوبی را نیز از دست داد، مقتدرانه و با چهار گل در دربی مرسی ساید مقابل رقیب همشهری و نگون بخت خود به برتری دست یافت.

 

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سوم و روی ارسال دیگو ژوتا فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه محمد صلاح بدون مدافع یارگیر از مرکز محوطه راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

لحظاتی بعد و این بار روی ارسال سادیو مانه از سمت چپ بود کهه محمد صلاح باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه محمد صلاح از فاصله ای نزدیک را جوردن پیکفورد به خوبی مهار کرد.

 

 

 

اما در دقیقه 9 لیورپول بالاخره به گل اول دست یافت. ارسال رو به بیرون اندرو رابرتسون در پشت محوطه به جوردن هندرسون رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول تیمش شد.

 

در دقیقه 15 این بار و روی پاس محمد صلاح این ترنت الکساندر آرنولد بود که در گوشه محوطه فرصت خوبی برای زدن گل دوم تیمش شد، اما ضربه این بازیکن را دروازه بان لیورپول به خوبی مهار کرد.

 

اما دقایقی بعد لیورپول باز هم به گل رسید. روی پاس زمینی و دقیق جوردن هندرسون، محمد صلاح از سمت راست با دروازه اورتون تک به تک شده و با یک ضربه فنی به گوشه دروازه موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون بکند.

 

 

اما در دقیقه 38 اورتون یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی پاس ریچارلیسون، دمارای گری در میان مدافعان لیورپول به توپ رسید و ضربه او بعد از برخورد به بازیکن حریف تغییر جهت داده و وارد دروازه شد تا لیورپول با برتری 1-2 راهی رختکن شود.

 

اورتون نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان اوایل نیمه این بار دمارای گری فرصت خوبی را برای گلزنی ریچارلیسون مهیا کرد، اما ضربه این مهاجم برزیلی با اختلاف کمی از کنار دروازه آلیسون بکر به بیرون رفت.

 

 

اما دوباره لیورپول مالک توپ و میدان شد و در دقیقه 63 به گل سوم خود نیز دست یافت. محمد صلاح به شکلی فوق العاده از میانه میدان موفق به توپربایی از حریف شده و با استارتی تماشایی خود را به محوطه جریمه رساند تا با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

اما حملات این تیم ادامه یافت و گل چهارم نیز از راه رسید. روی پاس رابرتسون، دیگو ژوتا از زاویه ای دشوار و با ضربه ای فوق العاده موفق شد دروازه پیکفورد را باز کند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رقم نخورد و لیورپول با چهار گل اورتون را شکست داد.

برچسب‌ها:

نظر شما