شناسهٔ خبر: 51144187 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سری آ ایتالیا

میلان برد، ناپولی متوقف شد/ روسونری در یک امتیازی پارتنوپی

میلان با ارائه نمایشی برتر در خانه جنوا با سه گل از سد این تیم گذشت و به ناپولی صدرنشین نزدیک‌تر شد

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم سری A ایتالیا، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها ناپولی در خانه ساسولو به تساوی ۲ - ۲ رضایت داد و در دیگری میلان در خانه جنوا با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

در ورزشگاه ماپی، تیم فوتبال ناپولی که با گل‌های روئیس در دقیقه ۵۱ و مرتنس در دقیقه ۵۹ از حریف خود پیش افتاده بود، دروازه‌اش در دقایق ۷۱ و ۸۹ به ترتیب توسط اسکاماکا و فراری باز شد تا پیروزی را با تساوی عوض کند.

میلان برد، ناپولی متوقف شد/ روسونری در یک امتیازی پارتنوپی

در ورزشگاه لوئیجی فراریس شهر جنوا هم تیم فوتبال میلان موفق شد میزبان خود جنوا را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. زلاتان در دقیقه ۱۰ و مسیاس دو بار در دقایق ۱+۴۵ و ۶۱ گل‌های روسونری را به ثمر رساندند.

میلان برد، ناپولی متوقف شد/ روسونری در یک امتیازی پارتنوپی

با نتایجی که در این بازی‌ها رقم خورد، ناپولی ۳۶ امتیازی شد و در صدر ماند، اما این تیم حالا میلان را در فاصله تنها یک امتیازی خود در رده دوم جدول می‌بیند. تیم‌های ساسولو و جنوا نیز به ترتیب با ۱۹ و ۱۰ امتیاز در رده‌های یازدهم و هجدهم جدول قرار دارند.

امشب با انجام دو بازی دیگر هفته پانزدهم سری A به پایان می‌رسد که در بازی نخست تورینو میزبان امپولی خواهد بود و در بازی دوم لاتزیو از اودینزه پذیرایی می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما