شناسهٔ خبر: 51144062 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

دینا قالیباف

در صورتی که در تعطیلات آخر هفته قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری را دارید، گزارش حاضر، شرح ایسنا از فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌ها در آخر این هفته است.

صاحب‌خبر -

اتاق وحشت
نمایشگاه انفرادی «اتاق وحشت» که به نمایش آثار علیرضا آستانه اختصاص دارد، در گالری هما به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۶ آذر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۳۵۹۶ 
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی «اتاق وحشت» 

آن درختان، آن مردمان
«آن درختان، آن مردمان» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی علی‌اکبر صنعتی است که در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد،نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۴ آذر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸ 
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی نقاشی «آن درختان، آن مردمان»


سفری به دنیای کهن
نمایشگاه انفرادی نقاشی «سفری به دنیای کهن» که به نمایش آثار ف. اخلاقی اختصاص دارد، در گالری آرت سنتر به نشانی تهران، بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵، باغ انجمن خوشنویسان درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۶ آذر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۲۶۶۵۵۵۹۰ 
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی «سفری به دنیای کهن» 


باریه
«باریه» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار فرشاد نکومنش اختصاص دارد. این نمایشگاه که در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵ درحال برگزاری است، تا تاریخ ۱۷ آذر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹ 
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی «باریه»


خاطرات فصل سرد
نمایشگاه انفرادی «خاطرات فصل سرد» که به نمایش آثار پردیس شفیعیون اختصاص دارد، در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو.خیابان سلیمی شمالی.کوچه امیر نوری.پلاک ۱۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۶ آذر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۶۷۰۷۲۶ 
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی «خاطرات فصل سرد»


ویروس دست‌ساز
«ویروس دست‌ساز» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی سمیرا البرزکوه است که در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ی سیزدهم، پلاک۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۷ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹ 
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی نقاشی «ویروس دست‌ساز» 


دوئت۲
نمایشگاه گروهی «دوئت۲» که به نمایش آثار هنرمندانی چون محدثه عیوض‌خانی و شقایق مهدی اختصاص دارد، در گالری عصر به نشانی تهران، میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک ۱۸ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۱۱۵۵۳ 
 

دِراک
«دِراک» نام نمایشگاه انفرادی مهدی قنبری است که در گالری اِو به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند. خیابان خردمند شمالی . کوچه اعرابی ۳ . پلاک ۵ . طبقه همکف و اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۶ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۲۵۳۲۲
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی «دِراک» 



سراپا چشم 
«سراپا چشم» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی آیلار دستگیری است که در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ آذر ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸ 
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی »سراپا چشم» 


درفش
نمایشگاه انفرادی نقاشی «درفش» که به نمایش آثار لیلا تارا اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸ 
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی «درفش» 


بانگیز به روایتی نو 
«بانگیز به روایتی نو» نام نمایشگاه انفرادی رضا بانگیز است که در گالری جاوید به نشانی تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار،خیابان زرتشت غربی کوچه یزدان،پلاک ۱۷، واحد۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۲ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۳۴۱۳۴ 
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی «بانگیز به روایتی نو» 


میان تاریکی
نمایشگاه انفرادی نقاشی «میان تاریکی» که به نمایش آثار مریم طباطبایی اختصاص دارد، در گالری نیان به نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرز آبادی، بن بست ابهری، پلاک ۵ درحال برگزاری است. 
در بیانیه این نمایشگاه چنین نوشته شده است: «نمی‌دانم این کارها تصویر نومیدی است یا امید؟ هراسِ فروافتادن در تاریکی است یا شجاعت مواجهه با آن؟ اندوهِ گم‌گشتن است یا شوقِ یافتن؟ گاه نوری به سمت ظلمت‌مان برده و گاه ظلمتی به سمت حقیقت.

میانه‌ی این وضعیت در تکاپوی آمدن یا رفتنیم. جستجو می‌کنیم روشنایی را و در احتضار و پریده رنگ، برنده و قاطع، خیالی یا حقیقی.... می‌یابیم‌اش،... همواره، مـیـان تاریـکی.»
این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۲ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۳۹۷۶ 
 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟ پوستر نمایشگاه انفرادی «میان تاریکی»

نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی

مسعود کیمیایی، نویسنده و فیلمساز کشورمان در «گالری‌ گلستان»، نمایشگاه نقاشی‌های خود را برگزار کرده است. ۲۵ اثر نقاشی از مسعود کیمیایی، با تکنیک رنگ روغن روی بوم، در این گالری به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه روز جمعه ۵ آذرماه در گالری گلستان افتتاح شد و تا ۱۷ آذرماه ادامه دارد. ورود برای عموم آزاد است.
آدرس گالری‌گلستان: دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک ۳۴

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

انتهای پیام 

نظر شما