شناسهٔ خبر: 51143893 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بوریس جانسون شمعدان اهدایی صهیونیست‌ها را شکست+ فیلم

نخست وزیر انگلیس در مراسمی یک شمعدان ۹ شاخه از صهیونیست‌ها هدیه گرفته بود که چند ثانیه بعد آن را شکست.

صاحب‌خبر -

پایگاه خبری سمانیوز،  ویدئویی را از بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس منتشر کرد که در آن جانسون بعد از دریافت هدیه‌ای  از مقامات رژیم صهیونیستی آن را خراب می کند.

در این فیلم نشان داده شده است که بوریس جانسون در پایان اظهارات خود در مراسم سالانه «دوستان اسرائیل»، یک شمعدان ۹ شاخه منورا حنوکیا به عنوان هدیه دریافت کرد اما چند ثانیه بعد آن را شکست.

نخست وزیر انگلیس در این ویدئو در حالی دیده می شود که شمعدان را به دست گرفته و سپس آن را در هوا تکان می دهد که بخش هایی از شمعدان روی زمین می افتند و در حالی که یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به این صحنه می خندد، جانسون به روی زمین تکه های شکسته شمعدان را جمع کرده و روی آن با دست می چسباند.

قابل ذکر است که چندی پیش، پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس، در حمایت از رژیم صهیونیستی، به طور رسمی حماس را یک سازمان تروریستی دانسته و هر کسی را که از این جنبش حمایت می‌کند به ۱۰ سال زندان محکوم می‌کند.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بلافاصله از پریتی پاتل به دلیل تلاش هایش در حمایت از این رژیم تشکر کرد. از سوی دیگر، نیز یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، این اقدام وزیر کشور انگلیس را تصمیمی مهم توصیف کرد.

 

نظر شما