شناسهٔ خبر: 51143714 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای معتادان+ جزئیات

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: معتادان بهبود یافته‌ای که شرایط لازم را داشته باشند می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

فاطمه رضوان مدنی رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: معتاد ان بهبود یافته‌ای که دوران درمان خود را در یکی از مراکز بهزیستی گذرانده باشند و یک سال از تاریخ پاکی آن‌ها گذشته باشد و چند نوبت آزمایش اعتیاد داده و جواب آن منفی باشد، کلاس‌های حرفه آموزی را گذرانده و از سازمان فنی و حرفه گواهی حرفه آموزی دریافت و جواز کسب اخذ کرده باشند می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان وام با بهره ۴ درصد دریافت کنند. همچنین تا ۵ سال به این افراد حق بیمه خویش فرما پرداخت خواهد شد.   

 رضوان مدنی از تلاش برای افزایش مبلغ وام کارفرمایان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: کارفرمایانی که معتادان بهبود یافته را استخدام و حقوقشان را مطابق قانون کار پرداخت کنند می‌توانند حداکثر به ازای ۴۰ نفر و هر نفر ۵۰ میلیون تومان وام با بهره ۴ درصد دریافت کنند.  ما در حال رایزنی برای افزایش این مبلغ هستیم، علاوه بر  این کارفرمایان نیز تا ۵ سال به ازای هر مددجو یافته حق بیمه دریافت می‌کنند.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای معتادان+ جزئیات

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیسی کشور گفت: برخی مددجویان پس از گذراندن دوران درمان به علت نداشتن شغل و محرومیت از حمایت خانواده و جامعه دوباره به دامان اعتیاد باز می‌ گردند. ما با پرداخت این وام ها سعی در حل این مشکل و نگهداشتن مددجویان در پاکی داریم،  سال گذشته به ۹ هزار و ۶۰۰ نفر از معتادان بهبود یافته این وام را پرداخت  شده است.

 

 

نظر شما