شناسهٔ خبر: 51143510 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

جشن دانش‌آموختگی طلاب مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد

حوزه/ جشن دانش‌آموختگی تعدادی از طلاب مجتمع آموزش عالی فقه با حضور رئیس مجتمع آموزش عالی فقه و مدیرکل دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی، در سالن شهیدین مجتمع برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین تلخابی، رئیس مجتمع آموزش عالی فقه، با اشاره به امور فرهنگی و دینی پیش روی دانش آموختگان اظهار داشت: اگر شما به توانایی، اثرگذاری و ظرفیت خود پی ببرید، در عملکرد و کار و رفتارتان تأثیر بیشتری می گذارد. بکوشید در جوامع امروزی، با شناخت ظرفیت خود و نیت خالص، تلاش خود را در این راه دوچندان کنید.

همچنین حجت الاسلام بکایی مدیرکل دانش‌آموختگان المصطفی بیان کرد: اهتمام شما برای کسب معارف ناب اسلامی، ستودنی است و نشان می‌دهد که جامعه انسانی تشنه این معارف است.

وی، با اشاره به اتفاقاتی که امروز در حوزه سیاست فرهنگ جهانی در حال وقوع است، ابراز داشت: امروز نظام جهانی به دنبال ایجاد فرهنگ جهانی است و اتفاقاتی که در حوزه فرهنگ و اجتماع و بین دین، اجتماع، دین و فرهنگ در حال وقوع است، بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل دانش‌آموختگان ادامه داد: امروزه، مراکزی مشغول رصد، شناسایی، پایش و برنامه ریزی برای جوامع، به ویژه در حوزه بین النهرین، هستند، زیرا این حوزه نخستین خاستگاه فرهنگ بشری و زیست جمعی در دنیا و مهد ادیان الهی بوده است. دانش آموختگان المصطفی، به مسئولیت های دینی و فرهنگی خود واقف اند و اگر می خواهند در عرصه جهانی فعالیت کنند، باید فکر جهانی داشته باشند.

حجت الاسلام سلاجقه، مدیر ارتباطات و بین الملل مجتمع هم در قالب کارگاهی، درباره مسائل دانش‌آموختگی و وظایف آنان براساس سند جامع دانش‌آموختگی سخن گفت.

۳۱۳/۱۷

نظر شما