شناسهٔ خبر: 51142347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس فدراسیون سه گانه: آذربایجان شرقی طرفیت بالایی در ورزش سه گانه دارد

گروه استانها-رئیس فدراسیون سه گانه کشور گفت: آذربایجان شرقی در ورزش سه گانه دارای ظرفیت بسیاری بالایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مهدی گودرزی عصر امروز در مجمع عمومی عادی هیئت ورزش های سه گانه آذربایجان شرقی اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی در سال های اخیر در ارزیابی فدراسیون از لحاظ امتیاز در سطح بالا قرار گرفته و این نشان از عملکرد و فعالیت بیشتر این استان در حوزه های مختلف ورزش های سه گانه بوده و دارای پتانسیل بسیاری بالایی است.

وی افزود: اولین راهکار برای جذب ورزشکار و استعدادیابی ورزشکاران برای این رشته ورزشی، هیئت های استانی باید در طول هفته، دو جلسه آموزش شنا برای رشته ورزش های سه گانه برگزار کنند چرا که با این روش می توان ورزشکاران خوبی جذب هیئت و هم در پیشرفت هیئت خود سهم بزرگی داشته باشید.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه کشور در ادامه خاطر نشان کرد: در سال گذشته هیئت ورزش های سه گانه استان آذربایجان شرقی میزبان دو مسابقه کشوری بود که توانست با برگزاری این مسابقات میزبانی خوبی از خود به نمایش بگذارد و این نشان از تدبیر و برنامه ریزی هیئت ورزش های سه گانه آذربایجان شرقی است و به همین خاطر میزبانی اولین اردوی ورزشکاران معلولین و نابینایان را به استان آذربایجان شرقی خواهیم داد.

گودرزی تصریح کرد: در سال گذشته، ما یک مسیر حرکت را به سمت جایگاه واقعی در کشور نمایش دادیم، اما در سال 1400 وضعیت رشته ورزشی سه گانه در کشور و علی الخصوص در استان آذربایجان شرقی خیلی مهم است چرا که فضای مورد نیاز برای تمرین، آموزش ورزشکاران و ایجاد امکانات مربوط به رشته سه گانه مورد توجه جدی ماست در این استان قرار دارد.

ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در این مجمع اظهار داشت: ورزشکاران ورزش سه گانه در دو بخش بانوان و آقایان پیشرفت چشم گیری داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرستان تبریز به لحاظ وسعت و امکانات پتانسیل های خوبی در خصوص میزبانی و برگزاری رویدادهای ملی، آسیایی، بین المللی دارد و از رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه انتظار داریم تا تمرکز بیشتری نسبت به هیئت ورزشی استان داشته باشند.

انتهای پیام/111/ ع

نظر شما