شناسهٔ خبر: 51140529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، خبرداد؛

جذب 400 نفر در راستای رونق تولید و اشتغال با همت ایران ترانسفو/ در دو سال اخیر گروه صنعتی ایران ترانسفو برای 1650نفر اشتغال ایجاد کرده است

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، گفت: ایران ترانسفو طی دوسال و نیم گذشته حدود ۱۶۵۰ نفر از جوانان را بطور مستقیم برای تحقق برنامه تولید و تامین نیاز داخل و جهش برنامه صادراتی و نیز توسعه محصول و تجهیز خطوط تولید و خودکفایی صنعت برق کشور مشغول به کار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از زنجان، بهزاد ظهیری، مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای جهش در تولید و ارتقای توان داخلی و قطع وابستگی به واردات ، اظهارداشت: سربازان گوش به فرمان معظم له در ایران ترانسفو در تلاش هستند با توسعه و بومی سازی دانش طراحی و تولید انواع ترانسفورماتور و رآکتور ، ارادت  به رهبری و ولایتمداری  خود را بیش از پیش نشان دهند .
 

IMG08181492

ظهیری،  ادامه داد: گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای ایجاد خطوط جدید تولید و لحاظ روند تولید در سنوات آتی با عنایت به سیاستهای توسعه ای وزارت نیرو در بخش تولید و انتقال شبکه برق کشور و نیز توسعه صادرات ، با موافقت هیئت مدیره شرکت ،اقدام به جذب 400 نفر از جوانان مستعد برای تحقق جهش انقلابی دیگری در تولید و لبیک  به اوامر مدبرانه رهبری عزیز بعنوان فرمانده کل نظامی و اقتصادی کشور در این جهاد همه جانبه می نماید.

وی، افزود: شرایط و زمان دقیق استخدام متعاقبا اطلاع رسانی شده و آزمون استخدامی این نیروها ، در یکی از دانشگاه های استان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، تحقق همه اهداف ترسیم شده این گروه صنعتی در سال جاری را نشانی دیگر از عزم و همت مجموعه ایران ترانسفو عنوان کرد.

وی، تاکیدکرد:  تا پایان سال جاری اخبار ارزشمند و غرور آفرین از بالندگی و خودکفایی در تولید محصول و مواد مورد نیاز تولید به استحضار ملت عزیز ایران اسلامیمان خواهد رسید.

 گروه صنعتی ایران ترانسفو، با جذب این نیروها، طی دوسال و نیم گذشته حدود ۱۶۵۰ نفر از جوانان را بطور مستقیم برای تحقق برنامه تولید و تامین نیاز داخل و جهش برنامه صادراتی و نیز توسعه محصول و تجهیز خطوط تولید و خودکفایی صنعت برق کشور مشغول به کار کرده است.

این مطلب آگهی است .

نظر شما