شناسهٔ خبر: 51140312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت ورزشکاران مراغه‌ای در رشته سپک تاکرا تعطیل نشده است

رئیس کمیته سپک تاکرای آذربایجان شرقی گفت:با وجود شرایط کرونایی در ۲ سال اخیر، فعالیت ورزشکاران مراغه‌ای در رشته سپک تاکرا تعطیل نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،غلامرضا عبدی رئیس کمیته سپک تاکرای آذربایجان شرقی نیز گفت: با وجود شرایط کرونایی در ۲ سال اخیر، فعالیت ورزشکاران مراغه‌ای در رشته سپک تاکرا تعطیل نشده است.

او افزود: حضور ورزشکاران مستعد سپک تاکرا در اردو‌های تیم ملی و نیز مسابقات جهانی با افتخار آفرینی همراه بوده است.

او تاکید کرد: زمین اختصاصی برای سپک‌تاکرا در این شهرستان اختصاص یابد تا شاهد شکوفایی استعداد‌های این رشته مراغه به عنوان قطب این ورزش باشیم.

لیلا جاویدان معاون امور بانوان اداره کل ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیزگفت:امسال در بخش بانوان، چندین رقابت مختلف کشوری در بخش بانوان توسط هیئت‌های انجمن‌های ورزشی این استان برگزار شده است.

او افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی تجربه‌ای برای ترویج سبک زندگی و کسب موفقیت‌های اجتماعی در جامعه است.

 

در این مراسم با تاکید فرماندار مراغه و با درخواست مسئولان ورزش استان و شهرستان، اعضای شورای شهر مراغه با اختصاص زمین مناسب برای احداث خانه سپک تاکرا در این شهرستان موافقت کردند.

مسابقات قهرمانی سپک‌تاکرای بانوان کشور از امروز چهارشنبه در سالن حجاب شهرستان مراغه آغاز شد و تا یازدهم آذر ادامه خواهد داشت.

۱۷ تیم از استان‌های اصفهان، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، کرمانشاه، مازندران، قم، کرمان، تهران، زنجان، اردبیل، لرستان، هرمزگان، گلستان، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.
انتهای پیام/

نظر شما