شناسهٔ خبر: 51140310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایندگان مازندران در جام حذفی فوتبال حریفان خود را شناختند

ساری – ایرنا – حریفان سه تیم مازندرانی حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور مشخص شدند و هر سه تیم نیز طبق قرعه باید در این مرحله مهمان حریفان خود باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی مسابقات مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بعدازظهر روز چهارشنبه برگزار شد و ۱۶ تیم صعود کرده به این مرحله رقبای لیگ برتری خود را شناختند. تیم فوتبال نساجی مازندران به عنوان یکی از تیم‌های لیگ برتری رقابت‌های خود را از مرحله یک‌شانزدهم نهایی آغاز می‌کند، اما جدال در جام حذفی برای رایکا بابل و شهرداری نوشهر دو تیم مازندرانی دیگر که در این مرحله حضور دارند همراه با دیگر تیم‌های غیرلیگ برتری پیش از این آغاز شده بود.

طبق قرعه‌ تیم فوتبال نساجی مازندران باید در سیرجان به مصاف تیم دسته یکی آرمان‌گهر این شهر برود. آرمان‌گهر در حال حاضر با ۱۳ امتیاز از هفت مسابقه تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان است.

تیم فوتبال رایکا بابل نیز که در لیگ آزادگان بازی می‌کند و با ۱۰ امتیاز از هفت مسابقه در رتبه یازدهم قرار دارد نیز طبق قرعه باید در اصفهان به مصاف تیم لیگ برتری ذوب‌آهن برود. ذوب‌آهن در لیگ برتر تا کنون عملکردی مشابه رایکا در لیگ آزادگان داشت و از هفت مسابقه ۱۰ امتیاز کسب کرد و در رتبه نهم جدول لیگ برتر ایستاده است.

رایکا برای صعود به این مرحله از جام حذفی شنبه هفتم آذر در بابل به مصاف تیم دسته دومی اسپاد تهران رفته بود که با وجود عقب افتادن از مهمان توانست با به ثمر رساندن دو گل اسپاد را شکست دهد و به این مرحله از مسابقات راه یابد.

سومین نماینده مازندران در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور یعنی شهرداری نوشهر که در دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد نیز در این مرحله حریف شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستان شد. شاگردان محسن بنگر در تیم فوتبال شهرداری نوشهر شنبه این هفته در ورزشگاه شهدای نوشهر میزبان جواهر منصور آبیک بودند و موفق شدند با پیروزی ۳ – ۰ مقابل این تیم به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی راه یابند.

دیدارهای این مرحله از جام حذفی در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر و پس از هفته دهم لیگ برتر برگزار می‌شود. بهترین نتیجه‌ای که تا کنون توسط تیم‌های مازندرانی در جام حذفی به دست آمد نایب‌قهرمانی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل در فصل ۹۶-۹۷ بود.

نظر شما