شناسهٔ خبر: 51140238 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مهم‌ترین خبر‌های حوادثی که در ۱۰ آذرماه رخ داد

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دهم آذر ماه مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز، دهم آذر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:رصد و مسدودسازی سایت‌های همسریابی توسط پلیس فتا
رئیس سابق پلیس فتای تهران بزرگ فعالیت سایت‌های همسریابی در ایران را غیرقانونی خواند و گفت: این گونه سایت‌ها از سوی پلیس فتا رصد و به منظور مسدودسازی به مراجع مختلف ارجاع داده می‌شود.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی گفت: به سربازانی که با ثبت نام در سامانه "سرباز ماهر" اعلام می‌کنند دارای مهارت هستند، مشوق‌هایی نظیر تعیین سازمان محل خدمت، انتخاب شهر محل خدمت، تعویق اعزام و ... داده می‌شود.
 
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، برخورد پلیس با رانندگان حادثه ساز را جدی خواند و از توقیف یک دستگاه وانت نیسان با بار نامتعارف در محدوده بزرگراه آزادگان خبر داد.
 
رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری دو متهم به اتهام سرقت خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
 
رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو سارق زورگیر که در جنوب غرب تهران با زور و تهدید قصد سرقت از یک شهروند را داشتند، خبر داد.
 
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، با تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز چهارشنبه، دهم آذر ماه، ترافیک صبحگاهی در اکثر محور‌ها و معابر پایتخت را سنگین اعلام کرد.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما