شناسهٔ خبر: 51138651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی‌های خانگی نساجی در مشهد برگزار می‌شود

 ساری – ایرنا – باشگاه نساجی با ارائه نامه‌ای به سازمان لیگ ، ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را برای برگزاری دیدارهای خانگی این تیم تا زمان آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر معرفی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نساجی مازندران که فصل بیست‌ویکم را به دلیل آماده نبودن چمن استادیوم شهید وطنی در ورزشگاه شهدای سرای آغاز کرد و پس از انجام سه بازی خانگی به دلیل پایین بودن کیفیت چمن این ورزشگاه از ادامه بازی‌های خانگی در این ورزشگاه انصراف داد، از هفته آتی بازی‌های خانگی را روی چمن باکیفیت ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی نیز در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایرنا این تصمیم و برگزاری بازی‌های خانگی نساجی در مشهد را تایید کرد.

نساجی در شرایطی باید هفتمین بازی فصل و چهارمین بازی خانگی خود در این فصل را روی چمن ورزشگاه مجهز امام رضا(ع) مشهد برگزار کند که حریفش در این هفته تیم پدیده مشهد است. با این حساب پدیده در هفته هفتم به جای این که در مازندران مهمان نساجی شود، در مشهد مهمان نماینده مازندران خواهد شد. با توجه به ممنوعیت حضور تماشاگران در هفته هفتم به جز دیدار استقلال و پرسپولیس، تیم مشهدی در مسابقه با نساجی نمی‌تواند از این فرصت پیش آمده برای حضور تماشاگران استفاده کند.

باشگاه نساجی پس از اعلام انصراف از بازی در ورزشگاه شهدای ساری پیگیر میزبانی از تیم‌های لیگ برتری در چند ورزشگاه‌ تهران و البرز شد که هیچ کدام از این ورزشگاه‌ها ظرفیت خالی برای میزبانی از بازی‌های نساجی نداشتند.

طبق مقررات موجود برای برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه‌ها، هر ورزشگاه امکان میزبانی از بازی‌های دو تیم را دارد که هیچ کدام از ورزشگاه‌های دارای وضعیت استاندارد تهران و البرز ظرفیت خالی برای پذیرش بازی‌های نساجی نداشتند. بر اساس پیگیری‌های انجام شده ورزشگاه شهید دستگردی تهران در حال حاضر با تیم‌های پیکان و سایپا قرارداد دارد. ورزشگاه انقلاب کرج محل بازی‌های دو تیم هوادار و یکی از تیم‌های این شهر است و ورزشگاه شهرقدس نیز در اختیار دو باشگاه ویستاتوربین و شهدای شهرقدس قرار دارد.

مدیران باشگاه نساجی پس از مذاکره با مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد اجازه میزبانی نساجی از تیم‌های لیگ برتری در این ورزشگاه را دریافت کردند. ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد که یکی از مجهزترین و باکیفیت‌ترین ورزشگاه‌های کشور محسوب می‌شود در رتبه‌بندی‌ ورزشگاه‌ها از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا جایگاه « ای پلاس A+ » را دارد. با توجه به این که بازی‌های خانگی تیم پدیده مشهد در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) برگزار می‌شود، ورزشگاه امام رضا(ع) فقط میزبان بازی‌های خانگی نساجی خواهد بود.

با این تصمیم باشگاه برای برگزاری بازی‌ها در مشهد مهم‌ترین نگرانی هواداران نساجی محروم ماندن از تشویق تیم‌شان در بازی‌های خانگی‌ نساجی است. هواداران نساجی امیدوار بودند که با برگزاری بازی‌های خانگی در یکی از ورزشگاه‌های تهران بتوانند تیم‌شان را در تهران تشویق کنند. اما مسافت طولانی قائمشهر تا مشهد حضور هواداران نساجی در ورزشگاه را با چالش مواجه می‌کند.

نساجی در حال حاضر با ۶ امتیاز از هفت بازی در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. این تیم از سه بازی خانگی خود با یک برد و یک تساوی توانست چهار امتیاز کسب کند.

نظر شما