شناسهٔ خبر: 51138484 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ادیان نیوز | لینک خبر

بررسی تجارب جوامع و جریان های اسلامی در زمینه اتحاد و تقریب

فردا شب؛

پیرو سخنان مقام معظم رهبری در دیدار شرکت کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی، وبینار تخصصی «بررسی تجارب جوامع و جریان های اسلامی در زمینه اتحاد و تقریب» به همت معاو

صاحب‌خبر -

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پیرو سخنان مقام معظم رهبری در دیدار شرکت کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی، وبینار تخصصی «بررسی تجارب جوامع و جریان های اسلامی در زمینه اتحاد و تقریب» به همت معاونت امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در فضای مجازی برگزار می شود.

در این نشست اندیشمندانی از کشورهای مختلف از جمله عراق، سوریه و ایران حضور و سخنرانی خواهند داشت.
حجج الاسلام سید منظرالحکیم رئیس پژوهشکده الذریه النبویه، شیخ علاء‌الدین زعتری از اندیشمندان سوری، شیخ کاظم العبادی الناصری پژوهشگر و نویسنده عراقی و دکتر مصطفی عباسی مقدم استاد دانشگاه از ایران حضور خواهند داشت و به ارائه دیدگاه و نظرات خود خواهند پرداخت.

بررسی رهنمودهای قرآنی پیرامون ائتلاف و انشعاب گروه ها و جماعت های مسلمان، تجارب همگرایی و ائتلاف در گروه ها و احزاب ضد صهیونیستی، دیرینه اتحاد و همگرایی سیاسی میان کشورهای اسلامی، اتحاد و انشعاب گروههای سیاسی در کشورهای شمال آفریقا و اتحاد و انشعاب گروه ها و جریانات سیاسی از سرفصل های این نشست اعلام شده است.

برپایه این گزارش، این نشست پنجشنبه ۱۱ آذر ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران دربستر شبکه اینترنتی رواق میقات به آدرس revaghemighat.tv عبرات، آپارات و یوتیوب برگزار می‌‌‌شود.

بررسی تجارب جوامع و جریان های اسلامی در زمینه اتحاد و تقریب

نظر شما