شناسهٔ خبر: 51138279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صورت گرفت؛

دیدار دانشجویان خوابگاهی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهار کرد: این دیدار در آستانه روز دانشجو و در راستای تکریم مقام دانشجویی انجام گرفت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خود را موظف می داند از شرایط دانشجویان و مشکلات و دغدغه ها آنها آگاهی یابد و با مساعدت مسئولان دانشگاهی برای این مسائل چاره اندیشی کند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، دیدار دانشجویان خوابگاهی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز  در نمازخانه خوابگاه گلستان در روز دوشنبه، هشتم آذر ماه جاری، انجام گرفت.

بر اساس این گزارش، دیدار دانشجویان خوابگاهی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر یوسف خیری با همراهی دکتر کاظم قهرمان زاده، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، در فضایی صمیمی برگزار شد و در ابتدای این دیدار، علی مهرآور، گزارش مبسوطی از مسائل، مشکلات و مطالبات دانشجویان خوابگاهی را ارائه کرد و در ادامه، تعدادی از دانشجویان نیز به بیان پاره ای از دغدغه ها و مشکلات خوابگاهی پرداختند. 

شفافیت با دانشجویان را از راهبردهای معاونت فرهنگی و دانشجویی است 

در ادامه این مراسم، دکتر کاظم قهرمان زاده، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، با اشاره به اینکه تجربه زیست خوابگاهی و آشنایی با مسائل و مشکلات آن را دارد، اظهار کرد: از زمان حضور در معاونت فرهنگی و دانشجویی به دنبال شناسایی مشکلات خوابگاه ها بوده ایم و توانسته ایم این مشکلات را احصا کنیم. 

وی با اشاره به اینکه حوزه خوابگاهی و تغذیه در صدر اولویت های معاونت فرهنگی و دانشجویی قرار گرفته شده است، ادامه داد: با همه توان به دنبال ارائه خدمت به دانشجویان هستیم و توجه به مشکلات و دغدغه های دانشجویان در برنامه های این معاونت قرار دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ادامه سخنانش، مقابله با فساد و بی عدالتی را از سیاست های معاونت فرهنگی و دانشجویی معرفی کرد و افزود: مدیریت مشارکتی و تعامل و تکریم دانشجویان در همه امور ساری و جاری خواهد بود و از دانشجویان در تصمیم گیری ها و اجرای برنامه یاری خواهیم جست. 

دکتر کاظم قهرمان زاده در بخش پایانی سخنانش، شفافیت با دانشجویان را از راهبردهای معاونت فرهنگی و دانشجویی دانست و گفت: در همه مراحل با دانشجویان، سیاست شفاف سازی را اجرا خواهیم کرد و چنانچه در اموری به موفقیت دست نیافتیم هم به صورت شفاف با دانشجویان در میان خواهیم گذاشت. 

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، ملجا و پناهی برای همه دانشگاهیان است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در حاشیه این دیدار در گفت و گو با مفدا تبریز اظهار کرد: این دیدار در آستانه روز دانشجو و در راستای تکریم مقام دانشجویی انجام گرفت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خود را موظف می داند از شرایط دانشجویان و مشکلات و دغدغه ها آنها آگاهی یابد و با مساعدت مسئولان دانشگاهی برای این مسائل چاره اندیشی کند. 

حجت الاسلام دکتر یوسف خیری با اشاره به اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، ملجا و پناهی برای همه دانشگاهیان است، ادامه داد: بی شک نمی توانیم نسبت به مشکلات و دغدغه های دانشجویی در حوزه های مختلف از جمله روحی، روانی، مادی و... بی تفاوت باشیم. 

وی در ادامه سخنانش، توجه به مقوله علم، عالم و دانشجو را از وظایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دانست و افزود: دانشگاه بدون استاد و دانشجو معنایی ندارد و رسیدگی به مشکلات علمی، فرهنگی، روحی، روانی و سلامت معنوی آنها و مطالبه از مسئولان دانشگاه برای حل آنها از اولویت های این نهاد است. 

نظر شما