شناسهٔ خبر: 51135353 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

«سحر ذکاوت فر» به ۴ بیمار نیازمند جان تازه بخشید

در اقدامی خداپسندانه خانواده‌ای از روستای زیرنای منطقه زیلایی در کهگیلویه و بویراحمد اعضای بدن فرزند ۱۸ ساله خود به نام سحر ذکاوت فر را در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به بیماران نیازمند اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مادر مرحومه گفت: خداوند را شاکرم که با وجود غم سنگین نبود فرزند بزرگ خانواده که آماده حضور در کنکور بود، ادامه زندگی به دیگران اهدا شد.

پدر مرحومه نیز گفت: وی دانش آموز پایه دوازدهم تجربی دبیرستان دخترانه عشایری در یاسوج بود و در آستانه ۱۱ آذر، روز تولدش پایان یافتن زندگی او آغازی برای زندگی دیگران شد.

رابط پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش تیم مشترک پیوند اعضای دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و یاسوج دو کلیه، کبد و پانکراس مرحومه از بدنش جدا و به بیماران نیازمند اهدا شد .

سید سینا سعیدی سوق گفت: اعضا برای پیوند به بیمارستان ابن سینا شیراز انتقال یافت.

وی گفت: این مورد ششمین اهدا عضو در سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد است.

 


 

پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش

انالله و انا الیه راجعون
هرکس جان یک انسان را نجات دهد گویی جان تمامی انسان ها را نجات داده(قرآن کریم- سوره مائده)
خانواده محترم ذکاوت فر
فرزندان شکوفه باغ زندگی و جگرگوشه وجود انسان ها ،امانت های ذات اقدس حق تعالی هستند و جداشدن این گلها از باغ زندگی تقدیری الهی است.
با نهایت تاسف وتاثر در فصل خزان بر محفل صمیمی خانواده وبستگان و اهالی محترم زیلایی و جمع دانش آموزان دبیرستان دختران عشایر با از دست دادن  گلی از باغ زندگی غمی جانکاه مستولی شد.
این مصیبت را به خانواده محترم،بستگان ، معلمان و دانش آموزان  تسلیت عرض می نمایم.
اما اقدام ارزشمند خانواده محترم ذکاوت فر و بستگان، با  اهدا عضو رفتنش را به زیبا ماندن تبدیل و یادش برای همیشه ماندگار شد.
برخود لازم می دانم صمیمانه از این اقدام خداپسندانه تقدیر و تشکر نمایم و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبری عظیم خواستارم.
هادی زارع پور
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

 

پایان پیام/82

نظر شما