شناسهٔ خبر: 51133726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقیف ۱۰۵تُن روغن خوراکی قاچاق در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۵تُن روغن خوراکی قاچاق، در شهرستان‌های دشتیاری و نیمروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداسیما مرکز سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری گفت: روز گذشته در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستانهای دشتیاری و نیمروز هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی سطح حوزه خود موفق به کشف مقادیری قابل توجه روغن خوراکی قاچاق شدند.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان دشتیاری ظهر دیروز هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور چابهار- دشتیاری به 5دستگاه تریلی کانتینر دار مشکوک، که پس از توقیف و بازرسی از آنها، مقدار 85تُن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مدارک مثبت گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان نیمروز، عصر دیروز موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه تریلی در محور مواصلاتی "نهبندان-زاهدان" مقدار 20تُن روغن خوراکی قاچاق را کشف کنند.

سردار طاهری با بیان اینکه روز گذشته در مجموع 105تُن روغن خوراکی قاچاق کشف شده است بیان داشت: ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان 26میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این رابطه 7فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی  از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

برچسب‌ها:

نظر شما