شناسهٔ خبر: 51133236 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

عرفان حاجی‌پروانه

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان را به شرح زیر قرائت کرد:

علی اکبر علیزاده برمی، نماینده دامغان به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: لزوم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات بهداشتی  و درمانی در بیمارستان‌ها.  به وزرای اطلاعات و کشور: لزوم توجه ویژه به ملاحظات امنیتی و حفاظتی در مراکز واحدهای دارای مخاطرات ایمنی. به وزیر دادگستری: ضرورت تسریع در رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق. به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی: علت فروش ارز در صرافی‌ها با نرخ کمتر از بازار در شرایط فعلی چیست؟ به وزیر بهداشت و درمان: علت واکسیناسیون شتاب زده برای اقشار مردم و به خصوص دانش‌آموزان با توجه به مجوز اضطراری واکسن‌ها و احتمال عوارض و ریسک واکسیناسیون برای این رده سنی چیست؟ به وزیر اقتصاد: لزوم رسیدگی به بورس و جلوگیری از ریزش شاخص بورس و کاهش دارایی مردم. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تخصیص منابع مالی برای تأمین ایمنی صنعتکاران توسط کارفرمایان. به وزیر بهداشت و درمان: رسیدگی به اقدام غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در خصوص تأسیس دانشکده داروسازی بدون مجوز.

امانقلیچ شادمهر، نماینده گنبدکاووس به وزیر راه و شهرسازی: چرا شاخص طول جاده‌ای شهرستان گنبدکاووس از میانگین استانی پایین‌تر است؟ لزوم تعریض محورهای پرتصادف شهرستان گنبدکاووس.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل نماینده لاهیجان، محمدرضا محمدرضا احمدی، موسی احمدی، حسینعلی حاجی دلیگانی، روح‌الله حضرت‌پور، حسین حقوردی، حسین محمدصالحی دارانی و حسن محمدیاری به وزیر نیرو: لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان.

نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به همراه ۷۰ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: ضرورت تسریع در ساماندهی بازار خودرو داخلی و متعادل کردن قیمت آن برای مصرف کننده نهایی.

حسین گودرزی نماینده درود و ازنا به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: لزوم تأمین دستگاه سی.تی.اسکن و ام.آر.آی دولتی در شهرستان درود.

انتهای پیام

نظر شما