شناسهٔ خبر: 51133148 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

قوای سه‌گانه برای خدمت‌رسانی همگام هستند/جلسه دولت و مجلس پربار بود

تهران- ایرنا- نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جلسه امروز دولت و مجلس را پربار و ستودنی توصیف کرد و گفت: بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب،‌قوای سه‌گانه برای خدمت‌رسانی به مردم یکدست و همگام هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سید کاظم موسوی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در نطق میان دستور خود با تسلیت سالروز شهادت آیت الله مدرس و گرامیداشت روز مجلس، گفت: مجلس باید برای رفع مشکلات عدیده مردم کارساز و اثرگذار باشد و مصوباتی که به صورت طرح یا لایحه از مجلس بیرون می‌رود در خدمت نظام، آرمان شهدا و امامین انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب باشد.

نماینده اردبیل نیر، نمین و سرعین در مجلس افزود: جلسه امروز دولت و مجلس پربار، قابل تحسین و ستودنی بود و این جلسات ادامه خواهد یافت. بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اکنون قوای سه‌گانه برای خدمت‌رسانی به مردم، مردمی که جان، جوان و شهید و آزاده و رزمنده دادند یکدست و همگام هستند.

موسوی تصریح کرد: مردم انصافاً در روزهای بسیار حساس و بحران انقلاب به ندای رهبری لبیک گفتند و در دنیا بی‌مثال هستند، آنها هستی و نیستی خود را برای رضایت خداوند و شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافعین حرم، امنیت و خدمت و شهدایی که در جهت حفظ مرز و بوم این مملکت و محضر ذات اقدس ربوبی تقدیم شد را در طبق اخلاص قرار دادند.

وی ادامه داد: به خود می‌بالیم و می‌نازیم که رهبری عاقل و فرزانه داریم و این ملت همواره با اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحنه‌ها و میادین مختلف حضور می‌یابند. ما باید وحدت خود را حفظ کنیم و آیه وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا را در نظر داشته باشیم و بدانیم هر پیروزی و موفقیتی که داریم در وحدت، یکپارچگی و یکدستی است و اگر متفرق شویم پیروز نخواهیم شد و در این زمان جدول دشمن را پر کرده‌ایم و فرمایش حضرت آقا هم همین است.

کمیسیون اجتماعی به معیشت و اشتغال کارگران توجه داشته باشد

موسوی خطاب با اشاره به مشکلات معیشتی و اشتغال کارگران و امنیت شغلی آنها گفت: امیدواریم کمیسیون اجتماعی مجلس به اشتغال و معیشت کارگران توجه ویژه داشته باشد زیرا همه نمایندگان مجلس در این زمینه مسئول هستند و انتظار مردم از آنها به جا و به حق است.

وی خطاب به نمایندگان مجلس یادآور شد:‌ مشکلات معیشتی مردم و کالاهای اساسی در دهک‌های پایین جامعه در استان‌های محروم همچون سیستان و بلوچستان، ایلام، کردستان و اردبیل انصافاً یکی دوتا نیست. استان اردبیل از داشتن پتروشیمی و راه‌آهن و صنایع تبدیلی محروم است و دولت باید به این مناطق توجه ویژه داشته باشد.

نظر شما