شناسهٔ خبر: 51132721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

نشست صمیمی مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان با اعضای کودک گروه سرود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در نشستی صمیمی با اعضای کودک گروه سرود کانون از آنان تقدیر کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از اعضای گروه سرود تقدیر کرد.

در این نشست صمیمی، که اعضای گروه سرود و تعدادی از خانواده‌های آنان حضور داشتند، معصومه هادی از اعضا خواست تا احساس خودشان از اجرا در مراسم گوناگون را بیان کنند که در این بخش همه‌ی آنان صحبت کردند و حال و هوای خود با دیدن جمع‌های بزرگسالان را هنگام ورود و اجرا بیان کردند.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ابراز خرسندی از اجراهای زیبا و هماهنگ اعضا به آنان تبریک گفت و پیام‌های تشکر مسئولان را به این هنرمندان کودک رساند.

هادی سپس با اشاره به سخنان مهمانان کودک خود، که در مورد هیجان‌های خود در هنگام اجرا حرف زدند، وجود چنین حس‌هایی را برای انسان طبیعی دانست و گفت: انسان دارای حس، تفکر و عقل است و اگر در میان جمع دچار هیجان شود نه تنها طبیعی است بلکه برای او خوب است.

مدیرکل کانون ادامه داد: این حس هم نشان دهنده‌ی سلامت انسان است و هم به او کمک می‌کند تا برای بهتر شدن بکوشد و این‌گونه است که هر اجرای شما با اجراهای قبل‌تان متفاوت است.

هادی در پایان سخنان خود تمرین‌هایی برای غلبه بر استرس ارایه کرد و گفت پس از انجام این تمرین‌ها، با یاد خدا، که آرامش دهنده‌ی قلب‌هاست، متوجه می‌شوید که برای انجام هر کاری آماده هستید.

پایان‌بخش این برنامه سخنان مادران اعضا بود و پس از آن مدیرکل کانون با اهدای لوح و جایزه از اعضای گروه سرود تقدیر کرد.

نظر شما