شناسهٔ خبر: 51132517 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

دادستان سمنان:

سارقان مسلح طلافروشی در انتظار رای دادگاه کیفری هستند + عکس و فیلم

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: رای نهایی پرونده سرقت از طلافروشی، که با مجروحیت با گلوله و فوت طلافروش همراه بود، از سوی دادگاه کیفری یک سمنان پس از بررسی نهایی اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد شریف‌ابراهیمی روز چهارشنبه در خصوص سرانجام رسیدگی به پرونده سرقت مسلحانه طلافروشی سمنان بیان کرد: پرونده سرقت مسلحانه طلا فروشی بازار سمنان اسفند ۹۹ در دادسرا رسیدگی شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: با تصمیمات و تحقیقات جامع بازپرس پرونده، پرونده سرقت تکمیل و با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد و پس از اعلام نواقص از سوی قاضی، پرونده دوباره بررسی و نواقص رفع شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان ادامه داد: پرونده سرقت اکنون در انتظار صدور رای دادگاه کیفری یک سمنان است.

سرقت طلافروشی سمنان بعدازظهر بیست و هشتم بهمن ۹۹ با حمله ۲ سارق مسلح به یک مغازه طلافروشی در بازار سمنان رخ داد که شلیک سارقان منجر به جراحت طلافروش شد.

مرد طلافروش سمنانی از شامگاه ۲۸ بهمن به دلیل مجروحیت ناشی از شلیک گلوله در حین سرقت مسلحانه، در بیمارستان کوثر سمنان بستری بود و با وجود تلاش کادر درمان، سحرگاه یازدهم اسفند جان باخت. با اقدامات پلیس و تحقیقات تخصصی، سارقان در استان گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

دادگاه کیفری یک جایگزین دادگاه کیفری استان است. این دادگاه  از سه قاضی که یکی از آنها رئیس است و دو نفر دیگر مستشار هستند ، تشکیل شده است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فوری / صدای انفجار در آسمان نطنز

    فوری / صدای انفجار در آسمان نطنز

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما