شناسهٔ خبر: 51132417 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان:

شهید مدرس الگوی نمایندگان انقلاب اسلامی است

مهدوی گفت: آیت‌الله شهید مدرس الگوی شایسته نمایندگان تراز انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت‌الاسلام سید، ولی الله مهدوی استاد حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: آیت‌الله شهید مدرس در دوران زندگی خود، هیچگاه از اون راه انقلابی خودش پشیمان نشد و با استقامت و شجاعت مثال‌زدنی به مبارزه با استبداد و استعمار پرداخت و سرانجام در این راه به فیض شهادت نائل آمد.

او افزود: شهید مدرس دارای صفات عالیه‌ای بود که به عنوان یک نماینده انقلابی، ارزشی و ممتاز و همچنین الگویی شایسته و نمادی شاخص برای تمامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه باید شهید مدرس را نماد نمایندگان انقلابی با روحیه جهادی تراز انقلاب اسلامی بدانیم، بیان داشت: این شهید والامقام، کم‌توقع، ساده‌زیست، نترس، شجاع و عالم و آگاه نسبت به مسائل مختلف بود.

او با اشاره به اینکه شهید مدرس در جایگاه نمایندگی مفید و مؤثر واقع شد و نماینده واقعی مردم بود تصریح کرد: این شهید گرانقدر، دلهره‌ای از بیان حقایق و دفاع از حقوق مردم نداشت و شجاعانه به فعالیت پرداخت.

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: مجلس تراز انقلاب اسلامی با نمایندگانی همچون شهید مدرس شکل می‌گیرد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نسبت به پیروی از سیره سیاسی و اجتماعی و زندگی شخصی شهید مدرس توجه کنند.

انتهای پیام/م

نظر شما