شناسهٔ خبر: 51132412 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تعمیر و بازسازی ماشین‌آلات سازمان عمران شهرداری بروجرد

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بروجرد گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و در جهت تداوم فعالیت‌های عمرانی، ماشین‌آلات اداره فنی و اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری تعمیر و بازسازی شد.

صاحب‌خبر -

باقر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، با همکاری نیروهای مجموعه این سازمان، ماشین‌آلات اداره فنی و اجرایی را به طور مرتب مورد بازبینی قرار داده است و در صورت نیاز تعمیر و مرمت می‌کند.

وی افزود: در همین راستا، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اقدام به تعمیر و بازسازی ماشین‌آلات کرده، در این زمینه به خود کفایی رسیده و در آبان‌ماه تعمیرات ماشین‌آلات زیادی انجام شده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بروجرد با اشاره به تعمیرات انجام شده، خاطرنشان کرد: لودر W90، سوپر شارژ و واشر سر سیلندر تعمیر و تعویض شده است و برای بیل بکهو لیوگان نیز تعمیر اساسی موتور و تعویض رینگ و پیستون و یاتاقان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعمیر و تعویض لوازم پیکور رنو میدلام (فلاکس) انجام و تعویض دیسک و صفحه گریدر هپکو و زغال استارت رنو کمپرسی صورت گرفته است، گفت: تعمیر لودر ۴۷۰، تعویض پولی خاور قیرپاش، تعویض لنت‌های عقب آتیکو، تعمیر اساسی موتور، رینگ و پیستون واشر کامل او نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

نظر شما