شناسهٔ خبر: 51131594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی:

«استادیوم علی دایی» سال آینده تکمیل می‌شود

اردبیل- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال آینده عملیات بهسازی پروژه «استادیوم علی دایی» تکمیل و تحویل ورزش و جوانان استان اردبیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

علی نبیان در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز بازدیدی را از ۲ پروژه مهم علی دایی و بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده در اردبیل داشتیم تا با همراهی استاندار اردبیل، معاون عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی بتوانیم تدابیر لازم را برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در نظر بگیریم.

وی تصریح کرد: عملیات بهسازی استادیوم علی دایی از سال گذشته با همت و تلاش همکارانمان در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل آغاز شده و سازمان ساختمان و تأسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی در تلاش است تا این پروژه را به موقع تکمیل و تحویل علاقه‌مندان به حوزه ورزش کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تأمین اعتباری که سال آینده خواهیم داشت، این استادیوم با بهسازی و تکمیل بخش‌های مختلف به ویژه سکوی تماشاگران و سایر تأسیسات مورد نیاز تحویل ورزش و جوانان خواهد شد تا مسابقات مختلف ورزشی در این مجموعه مناسب برگزار شود.

نبیان از تکمیل سالن ژیمناستیک در این مجموعه ورزشی خبر داد و افزود: در حال حاضر پیمانکار تلاش می‌کند تا در کنار بهسازی استادیوم علی دایی، سالن ژیمناستیک را نیز با تجهیزات و امکانات مناسب در اختیار دستگاه بهره‌بردار قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: سعی و تلاشمان بر این است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز بتوانیم این پروژه‌های مهم و اساسی استان اردبیل را به موقع تحویل داده تا اهالی استان از این زیرساخت‌ها استفاده کنند.

نبیان به روند احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده اشاره کرد و ادامه داد: از محل سفر رئیس جمهور قرار است برای این پروژه منابعی تأمین شود که قطعاً در ماه‌های آینده با تخصیص این منابع سرعت اجرایی پروژه بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: عملیات احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده با انجام مطالعات ژئوتکنیک و همچنین تلاش پیمانکار در حوزه‌های مختلف در حال اجراست که انتظار می‌رود با سرعت عمل بیشتر تا یک ماه آینده عملیات فونداسیون به مراحل نهایی برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضرورت تأمین ۸ هزار و ۵۰۰ تن آهن‌آلات را برای این پروژه یادآور شد و بیان کرد: بیمارستان نجف‌زاده اردبیل در زمینی به مساحت ۵۳ هزار متر مربع در حال اجراست که در ۸ طبقه این پروژه با تلاش پیمانکار مراحل فونداسیون را سپری می‌کند که با تکمیل آن و آغاز مرحله اسکلت‌بندی پروژه با سرعت بیشتر به پیش خواهد رفت.

نظر شما