شناسهٔ خبر: 51131585 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

نرمی با تروریست ها فاجعه بار خواهد بود

حجت الاسلام والمسلمین دومکی، دولت عمران خان را به پرهیز از تکرار تجربه دیکتاتور ضیاء الحق توصیه کرد و گفت: ملایمت و نرمی با اعضای تروریستی فاجعه بار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی در سخنانی گفت: ملایمت و نرمی با اعضای تروریستی فاجعه بار خواهد بود.

وی با انتقاد و ابراز تأسف از آزادی اعضای تروریستی جنش طالبان در پاکستان، ابراز کرد: حمایت این گروه های تروریستی که از جانب کسانیکه ادعای مقابله با آنان با دست های آهنین را دارند، نشان از فریبکاری به ملت و عشق و علاقه شدید با گروه های تروریستی است.

این روحانی پاکستانی با طرح این سوال که تروریست های جنبش طالبان به چه دلیل و تحت کدام قانون کشور آزاد شده اند، ادامه داد: هنوز این افراد از خانواه های شهدا و جامعه پاکستان عذرخواهی و بر عملکرد خود اظهار پیشمانی نکرده اند.

وی با بیان این که من کسانی را که نسبت به گروه های تروریستی جنبه نرمی در دل شان دارند، خائن به خانواده شهیدان و باجگیر می دانم، اظهار داشت: دولت پیش از گفتگو و مذاکره با گروه های تروریستی، رضایت خانواده های شهدای قوم هزاره را جلب کند، چون گفتگو و مذاکره با گروه های تروریستی سوالات زیادی را در جامعه ایجاد کرده است که دولت و نهادهای مربوطه باید پاسخگوی آن باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی با ابراز نگرانی شدید از این که در نتیجه آزادی اعضای گروه های تروریستی جنبش طالبان در پاکستان، موج عملیات تروریستی، کشت و کشتار و بحران داخلی کشور را فرا می گیرد، گفت: ملایمت و نرمی دولت با تروریست ها و افراط گراها، فاجعه دیگری را برای ملت و کشور به ارمغان می آورد.

وی با تاکید به این که امیدواریم تلاش، فداکاری، اهداف و خون عزیزانی که هنگام عملیات ضد تروریستی در کشور ریخته شده ضایع نشود، ادامه داد: دولت عمران خان از تکرار تجربه دولت دیکتاتور ضیاء الحق به شدت اجتناب کند./988/

ملائمت و نرمی با اعضای تروریستی فاجعه بار خواهد بود

نظر شما