شناسهٔ خبر: 51131481 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

معرفی بهترین مرکز پرستار سالمند در کرج به صورت تمام وقت

سالمندی و میان سالی دورانی از زندگی است که در انتظار همه انسان ها است و هرکسی باید خودش را برای این دوره حساس آماده کند.

صاحب‌خبر -

سالمندی و میان سالی دورانی از زندگی است که در انتظار همه انسان ها است و هرکسی باید خودش را برای این دوره حساس آماده کند.

امروزه فرزندان شرایط و زمان کافی و مناسب برای پرستاری و نگهداری از سالمندان و والدین خود را ندارند و همچنین اصلا نمیخواهند والدینشان را به خانه سالمندان بسپارند ، به همین دلیل بهترین راه برای این مورد استخدام پرستار سالمند در منزل است که هم سالمند مورد نظر در خانه خود با راحتی و آرامش و امینت بالا زندگی را بگذراند و هم خیال اعضای خانواده در مورد سالمند راحت باشد.

در ادامه با خدمات پرستاری از سالمند در منزل در کرج مرکز پرستاری چتر فیروزه ای آشنا میشوید ...

پرستار سالمند

پرستار سالمند کرج

با بالا رفتن و افزایش سن ، افراد مختلف قوای جسمانی و بدنی خود را تا حد زیادی از دست میدهند و به بیماری های مختلفی دچار میشوند که این موضوع باعث میشود نتوانند تمامی امور عمومی و شخصی را انجام دهند و از طرفی هم فرزندان شرایط نگهداری دائم را به دلیل مشغله های کاری ندارند.

پرستار سالمند به خانم یا آقایی گفته میشود که دوره های لازم پرستاری و تخصص های مربوطه را گذرانده و به کلیه مسائل مرتبط با سالمند و نگهداری از سالمند تسلط کامل داشته باشد که میتواند مانند دوست ، همدم و پرستاری دلسوز و مهربان در کنار سالمند حضور داشته باشد و در انجام امور به وی کمک کند.

برای استخدام پرستار سالمند در کرج کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز پرستاری چترفیروزه ای به آدرس https://chatre-firoozei.ir/ مراجعه کنید و یا با تلفن 09124691779 و یا ۰۹۳۰۵۱۲۳۷۱۷ تماس بگیرید

از وظایفی که پرستار باید در منزل سالمند انجم دهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مراقبت و نگهداری از سالمند
  • توانایی رسیدگی مناسب به سالمند بیمار
  • رسیدگی به نظافت و استحمام سالمند و منزل او
  • رسیدگی به وضع ظاهری سالمند و تعویض لباس او
  • رسیدگی به قندخون و فشار خون سالمند
  • تهیه غذای مناسب برای سالمند (به طوری که سلامت او را به خطر نیاندازد).
  • همراهی سالمند در خارج از منزل
  • انجام کارهای مورد علاقه سالمند (مانند خواندن کتاب برای او و …)
  • رسیدگی به امور اداری و مالی سالمند (در صورت داشتن اجازه از خانواده او)

پرستار سالمند در منزل زمانی میتواند به درستی وظایفش را انجام دهد که که دوره های آموزشی را گذرانده باشد ، با تمامی جزئیات و خلق و خوی سالمند آشنا باشد ، برای تمام امور برنامه ریزی دقیق داشته باشد و مهم تر از همه این است که در مقابل تمام خواسته ها و حرکت های سالمندان رفتار مناسبی داشته باشد.

خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان در منزل

یک پرستار برای اینکه بتواند خدمات را به بهترین شکل ارائه دهد باید تخصص و تجربه کافی داشته باشد ، مدارک لازم و گواهینامه معتبر از مراکز مجاز داشته باشد ، توانایی برقراری ارتباط با سالمندان ، داشتن توانایی جسمی و بدنی برای انجام برخی امور ، خلق و خو و اخلاق و رفتار سالمندان مختلف را بشناسد ، بیماری های مختلف را بشناسد و دلسوز و مهربان و مسئولیت پذیر باشد.

تمامی پرستاران ما دارای به روز ترین اطلاعات در زمینه پرستاری هستند که طبق آخرین متد های جهانی و با ایجاد ارامش و امنیت خدمات را به صورت شبانه روزی ، نیمه وقت ، ساعتی و مقطعی ارائه میدهند تا بتوانند تمام نیاز های افراد مختلف را بر طرف کنند.

نکته مهم در مورد مرکز چتر فیروزه ای این است که این مرکز دارای مجوز تایید وزارت بهداشت و درمان می باشد و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت انجام می دهد.

مجموعه ما با گسترش فعالیت خود و بستن قرارداد با وزارتخانه ها، سازمان ها و موسسات مختلفی و امکان ارائه خدمات در دورترین نقاط شهر را فراهم نموده است و توانسته رضایت نامه ایده آلی از مراجعین خود به دست آورد.

از اهداف ارائه خدمات توسط ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کاهش هزینه خانوارها
  2. ایجاد اشتغال برای پرستاران
  3. بالابردن تعهد آگاهی و آموزش در مورد پرستاری
  4. توانمندسازی افراد جامعه
  5. بالا بردن سطح رفاه جامعه
  6. راهنمای دسترسی به مراکز معتبر و دارای مجوز

اعزام پرستار سالمند به منزل در کرج

دفتر خدمات پرستاری کرج

لازم به ذکر است که سالمندی از دوران حساس در زندگی هرکسی میباشد که داراش شرایط خاص است و سالمندان بسیار حساس و زودرنج میشوند و ممکن است با هر حرفی سریعا ناراحت شوند و به همین تمام رفتار ها با سالمندان باید کاملا بر مبنای اصول روانشناسی باشد تا سالمند از نظر روحی و روانی هیچگونه مشکلی نداشته باشد که این اصول روانشناسی به شرح زیر است :

ایجاد احساس آسایش

اولین اصل مراقبت و نگهداری از سالمندان ایجاد محیطی راحت و امن است که سالمند راحت باشد و بتواند اموری که توانایی انجام آنها را دارد بدون مشکل و رفت و آمدی انجام دهد.

ایجاد احساس علاقه

یکی از دلایل ناراحتی سالمندان ، تنهایی و احساس دوست داشته نشدن است که برای رفع این مورد اعضای خانواده و همچنین پرستار باید مانند دوست و همدمی مهربان با وی صحبت کند تا احساس اضافه بودن به سالمند دست ندهد.

پرستاران که وظیفه‌ی نگهداری از سالمندان را دارند، مرتبا در حال صحبت و همدم شدن با سالمند هستند و حتی پای تلویزیون نشسته و با هم سریال نگاه می‌کنند. اینگونه رفتارهای اجتماعی، نه تنها به سلامت روان سالمند کمک می‌کند، بلکه باعث جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌های جسمی نیز خواهد شد.

آگاهی نسبت به محدودیت های سن و سال

با افزایش سن یک سری قابلت ها و توانایی های سالمندان کاهش میابد و یا از بین میرود مثلا ممکن است قدرت بینایی ، شنوایی ، تحرک و لامسه و بویایی از بین برود و یا کم شود و به همین علت ممکن است وقتی آرام با سالمندان صحبت کنید چندین بار کلمه چی و چی گفتی را بشنوید و در این شرایط بهتر است بجای مسخره کردن و یا عصبانیت ، با صدای بلندتر جواب سالمند را بدهید.

شناخت نقاط قوت و ضعف

تمامی افراد دارای نقاط قوت و نقاط ضعف هستند که از لحاظ روانشناسی پیشنهاد میشود بیشتر اوقات در مورد نقاط قوت سالمندان با آنها صحبت کنید و دلگرمشان کنید.

دفعات و زمان صحبت در خصوص نقاط قوت سالمندان باید به نحوی تنظیم شود که نه از حد تعادل خارج شده و نه به آن بی توجهی شده باشد.

سبک صحبت کردن

نحوه صحبت کردن با سالمندان هم باید با آرامش و صبر و حوصله و لحن مهربانانه ای باشد زیرا سالمندان هم مانند سایر افراد غرور و عزت نفس دارند و باید با احترام با آنها برخورد کرد.

برای اعزام و استخدام پرستار سالمند آقا و یا پرستار سالمند خانم با شماره های ما تماس بگیرید.

نکات مهم برای اعزام پرستار سالمند

اعزام پرستار سالمند

  1. حتماً قبل از اعزام پرستار به منزل نکات و دستورات پزشک را به او یادآوری کنید.
  2. زمان تزریقات و مصرف دارو باید به دقت توسط پرستار بررسی شود.
  3. هنگام استفاده از سرم پرستار موظف است در کنار بیمار حضور داشته باشد تا علائم حیاتی بیمار مورد بررسی قرار گیرد و در مواقع اضطراری سریعاً اقدامات حیاتی را انجام شود
  4. اگر بیمار شما دارای رژیم غذایی خاص می باشد، حتما به اطلاع پرستار برسانید.
  5. پرستار باید نسبت به تعویض سوند مثانه دقت کافی به خرج دهد و طبق دستور پزشک در بازه زمانی مشخص اقدام به تعویض آن کند و نسبت به علائم التهاب و عفونت دقت کافی داشته باشد.

شرایط استخدام پرستار سالمند در منزل

شرکت ها و مراکز زیادی در تهران و کرج آماده ارائه خدمات پرستاری و استخدام و اعزام پرستار به منازل هستند که میتوانید از آنها درخواست داشته باشید اما لازم به ذکر است که قبل از هر اقدامی به نکات زیر توجه کنید :

  1. هنگام استخدام پرستار باید تمام نیازهای سالمند خود را به طور کامل برای شرکت یا پرستار مورد نظر شرح دهید.
  2. در صورت داشتن هرگونه بیماری باید آن را برای شرکت یا پرستار شرح دهید چون ممکن است پرستار در مورد بیماری مورد نظر هیچ اطلاعاتی نداشته باشد.
  3. برای استخدام پرستار در منزل به شرکتی مراجعه کنید که کاملاً قابل اعتماد است.
  4. دقت داشته باشید که پرستار مورد نظر به خوبی آموزش دیده باشد.
  5. شما باید به رفتار اجتماعی و همچنین قابل اعتماد بودن پرستار بیمار خود توجه داشته باشید چون این شخص قرار است زمان زیادی را با سالمند شما بگذراند و نباید سبب آزرده خاطر شدن سالمند شما شود.
  6. پرستار در منزل باید به کار خود علاقه داشته باشد و با سالمند شما مانند یکی از اعضای خانواده خودش رفتار کند.
  7. پرستار استخدامی شما باید قدرت جسمی بالایی داشته باشد تا در صورت لزوم برای موارد مختلف مانند استحمام و جابجایی به سالمند شما کمک کند.

در صورتی که به خدمات زیر نیاز دارید میتوانید درخواست استخدام پرستار در منزل را از ما داشته باشید :

  • پرستار سالمند بیمار قلبی
  • پرستار سالمند سرطانی
  • پرستار سالمند لوسمی
  • پرستار سالمند پوشکی
  • پرستار سالمند وابسته به تخت
  • پرستار سالمند ویلچری
  • پرستار سالمند ناتوان حرکتی
  • و ...

هزینه و قیمت پرستار سالمند در سال 1400

دستمزد و حقوق پرستار سالمند در کرج یکی از موارد مهم در انتخاب افراد مختلف است که نسبت به شرایط اقتصادی فعلی و تورم ، دچار تغییراتی منطقی شده است.

هزینه، یکی از نکاتی است که بسیاری از افراد هنگام استخدام پرستار سالمند به آن توجه ویژه ای می کنند. حقوق پرستار سالمند در منزل با توجه به نیاز سالمند، زمان نگهداری و خدمات ارائه شده به او می تواند متفاوت باشد. مهم ترین فاکتور تعیین کننده ی قیمت، ساعات کاری پرستار است. با توجه به اینکه برخی سالمندان نیاز به پرستاری ۲۴ ساعته دارند، پس طبیعتاً پرستاری که به صورت چند شیفته از سالمند شما مراقبت می کند، حقوق بیشتری هم نسبت به پرستار پایه دریافت می کند.

دیگر موردی که در هزینه پرستاری سالمند تأثیرگذار است، داشتن بیماری های خاص مانند آلزایمر است که ممکن است برای پرستار سالمند مشکلاتی را ایجاد کند و زحمت بیشتری برای او داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا آگاهی از قیمت ها و ثبت سفارش با ما در مرکز چتر فیروزه ای تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز پرستاری چترفیروزه ای به آدرس https://chatre-firoozei.ir/ مراجعه کنید و یا با تلفن 09124691779 یا ۰۹۳۰۵۱۲۳۷۱۷ تماس بگیرید

نظر شما