شناسهٔ خبر: 51131249 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(تصویر) مدل موی جدید محمدرضا گلزار

گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

صاحب‌خبر -

محمد گلزار تصویری جدید از خود با ظاهر متفاوت را منتشر کرده است. تصویر جدید محمدرضا گلزار بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.  

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است.  تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد.

در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشتهٔ دندان‌پزشکی کنکور داد، ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد.  او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.  او مدتی بعد بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

ادعای دستمزد ۱۸ میلیاردی محمدرضا گلزار برای مسابقه هفت خوان و واکنش او

اخیرا حواشی مربوط به دستمزد محمد رضا گلزار برای اجرای مسابقه هفت خوان جنجالی شده بود. مسابقه هفت خوان در ۱۰۰ قسمت برای پخش اختصاصی از پلتفرم نماوا طراحی و پخش آن از ۸ فروردین آغاز شده است.

انتقادات گلزار را وادار به واکنش کرد

او بدون اشاره به این ادعا در پستی اینستاگرامی نوشت: "باید سکوت کنی و به جای قانع کردنِ آدم ها، استوار و مصمم، مسیرِ هدف هایت را دنبال کنی، بگذار تصور کنند نمی‌توانی، که شدنی نیست و داری بیهوده تلاش می‌کنی!»

گلزار افزود: "بگذار آدم‌ها در دنیای محالات خودشان بمانند و زیر لب، آیه‌های رکود بخوانند، تو راه خودت را برو …"

این بازیگر و مجری در این متن انگیزشی خود ادامه داد: «جسورانه بایست و فاتح قله‌های محال باش … فراموش نکن؛ دنیا به آدم‌های بلند پرواز و اتفاقات تازه نیاز دارد!»

این اولین باری نیست که محمدرضا گلزار با دستمزد میلیاردی خود خبرساز می‌شود. طی سال‌های گذشته بار‌ها اخباری از این دست درباره این بازیگر مشهور منتشر شده بود که همواره اعتراضات و انتقاداتی را به دنبال داشت.

ظاهر جدید محمدرضا گلزار با موی رنگ شده

برچسب‌ها:

نظر شما