شناسهٔ خبر: 51131171 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حکم معاون شهردار تهران انجام شد؛

انتصابات جدید در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

ساناز باقری راد

مدیرکل برنامه‌ ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل و ترافیک، سرپرست اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه «مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل و ترافیک»، «سرپرست اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک» معاونت حمل و نقل و ترافیک و «سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک» برگزار شد.

در این آیین، محمد امیرآبادی به‌عنوان مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل و ترافیک، سید حسین حسینی‌نژاد، به‌عنوان سرپرست اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک و محمدرضا شیخ بهایی به‌عنوان سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک معارفه شدند.

این جلسه با حضور سید مجتبی شفیعی، معاون شهردار، شهریار افندی‌زاده، مشاور عالی معاونت، فرهاد صدر، مشاور و سرپرست حوزه معاونت، احمد کارگر، مشاور معاونت و مدیران معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

شفیعی ضمن تقدیر از زحمات مدیران سابق و آرزوی توفیق روزافزون برای مدیران جدید گفت: پذیرش مسئولیت در سیستم مدیریتی، نیازمند فداکاری بوده و به انگیزه‌های فردی و اعتقادی نیاز دارد.

معاون شهردار تهران افزود: با توجه به سابقه حضور متمادی حسینی‌نژاد در بدنه شهرداری و این معاونت، قطعاً تجربیات ایشان در راستای پیشبرد سیاست‌های این معاونت مفید خواهد بود.

شفیعی درباره سرپرست جدید معاونت فنی و مهندسی سازمان ترافیک نیز گفت: با توجه به سابقه حضور شیخ بهایی در سازمان امور مناطق، ایشان با حوزه مدیریت شهری و مهندسی آشنایی کامل داشته و تخصص ایشان به این معاونت کمک شایانی خواهد کرد.

همچنین در این جلسه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علی وفقی را به‌عنوان «مشاور در مهندسی طرح‌های ترافیکی» منصوب کرد.

در پایان، شفیعی با اهدای لوح سپاس و تقدیر از زحمات مدیران پیشین، احکام مدیران جدید را ابلاغ کرد.

نظر شما