شناسهٔ خبر: 51131143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد؛

لزوم ارتباط وسیع ائمه‌ جمعه با مردم

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: شبکه ائمه‌ جمعه باید ارتباط وسیعی با مردم داشته و تلاش کنند تا فعالیت‌های فرهنگی به دست مردم واگذار شده و مردم متولی کار باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا- آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر ضمن تشکر از تلاش‌های صوت گرفته در سطح این شهرستان خواستار توجه بیشتر، حضور مستمر و پیگیری فعالیت‌های حوزه‌های‌علمیه در سطح شهرستان ایرانشهر شد و عنوان کرد: به دنبال ایجاد منابع پایدار و حمایت بیشتر از حوزه‌های‌علمیه باشید.

امام‌جمعه زاهدان بر لزوم ارتباط با اساتید و  دانشگاهیان تاکید کرد و افزود: کمیته همکاری آموزش‌وپرورش با حوزه‌های‌علمیه در مرکز استان تشکیل شده و به نظر می‌رسد تشکیل آن در ایرانشهر آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.

آیت‌الله محامی با مهم برشمردن ثبت کامل فعالیت‌های دفاتر ائمه‌جمعه شهرستان‌ها و ارائه به عنوان گزارش سالیانه، اظهار داشت: در این صورت سایر ائمه جمعه نیز در فضای مجازی قابلیت انتقال اطلاعات و تبادل تجربیات را خواهند داشت.

امام ‌جمعه زاهدان برگزاری جلسات با ائمه‌جمعه آن هم در فواصل مختلف را موثر عنوان کرد و گفت: ائمه جمعه در گام اول نقشه‌ای جامع از مشکلات شهرستان را فهرست و به ترتیب اولویت پیگیر کار باشند تا به تدریج از حجم مشکلات کاسته و با گذشت زمان ارزیابی از میزان تاثیرگذاری و حل مشکلات صورت گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بر لزوم همدلی و همراهی مردم تاکید کرد و بیان داشت: شبکه ائمه‌ جمعه باید ارتباط وسیعی با مردم داشته و تلاش کنند تا فعالیت‌های فرهنگی به دست مردم واگذار شده و مردم متولی کار باشند.

وی تصریح کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه پیگیر دریافت گزارش از فعالیت ائمه جمعه در ارتباط با خیرین و گروه‌های جهادی در نقاط مختلف استان باشد زیرا منجر به شناسایی تعداد زیادی از خیرین و در نهایت استفاده از ظرفیت آنها در سایر نقاط مهم و حساس استان می‌شود.

همچنین در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین بزمانی امام‌ جمعه ایرانشهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت ها به بیان مشکلات و موانع پیش رو در سطح این شهرستان پرداخت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما