شناسهٔ خبر: 51130452 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

«از چیزی نمی‌ترسیدم» محور کتابخوانی دانش‌آموزی و دانشجویی شد

مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» با موضوع کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» این‌بار برای جامعه دانش‌آموزی و دانشجویی کشور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه‌مند شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برای ثبت‌نام در این مسابقه اقدام کنند.

آزمون این مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» با موضوع کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» روز جمعه ۱۰ دی‌ از ساعت ۹ تا ۲۴ به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به ۵۰ نفر از برگزیدگان دانش‌آموزی و دانشجویی این مسابقه جوایز دو میلیون ریالی اهدا می‌شود. کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»، مزین به یادداشت رهبر معظم انقلاب است و شامل دست‌نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه‌ی مبارزات انقلابی در سال ۵۷ است.

این کتاب در دو بخش نوشتار و دست نوشته به چاپ رسیده است. آدرس صفحه اینستاگرام معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران https://instagram.com/fjutehran?igshid=۸pcq۹۷bys۰lu است. عضویت در کانال تلگرامی مسابقات کتابخوانی هشت بهشت از طریق شناسه @FJUTBookRC امکانپذیر است. نسخه الکترونیکی کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» در سامانه طاقچه موجود است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما