شناسهٔ خبر: 51130236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

دانشگاه بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقش اثرگذاری در جامعه ایفا کند

ابراهیم شریفی

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دانشگاه بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقش اثرگذاری در جامعه ایفا کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرخی در دیدار با دکتر علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: همان‌طوری که حضرت امام (ره) فرموده‌اند دانشگاه باید مبداء تحولات باشد.

وی افزود: برای تحقق این مهم، نقش دانشمندان تربیت شده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، یک نقش بسیار مهم است؛ دانشمندان و نخبگانی که پایبند به ارزش‌های دینی و معنوی باشند.

شاهرخی ادامه داد: دانشگاه، محلی است که علم و دین هر دو باید همراه هم باشند و دانشگاه‌ها می‌بایست همواره نیروهایی متعهد، متدین، صبور،‌توانمند، متخصص و پایبند به ارزش‌های دینی، تربیت کنند تا دانشگاه بتواند بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقش اثرگذاری در جامعه برای رفع مشکلات ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، اظهار امیدواری کرد سفر کاری دکتر علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، بتواند برای رفع برخی مشکلات دانشگاه لرستان، ثمربخش باشد.

وی تصریح کرد: می‌بایست برخی رویه‌های نادرست اداری و مالی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها اصلاح شوند و امیدوارم جناب دکتر خطیبی بتواند در این زمینه، موفق عمل کند.

انتهای پیام

نظر شما