شناسهٔ خبر: 51130195 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای شهر تهران:

حذف ردیف‌های حمایتی از شهرداری‌ها در بودجه کشور بررسی می‌شود/ تحقق حداقلی‌ها هم بزرگ است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر حمایت‌های حداقلی که هر سال در لایحه بودجه پیش‌بینی می‌شود در این دوره نیز اجرا شود کار بزرگی است.

صاحب‌خبر -

احمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حذف ردیف‌های حمایتی از شهرداری‌ها در بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، اظهار کرد: بعد از تذکر چمران در خصوص حذف ردیف‌های حمایتی از شهرداری‌ها، معاون شهردار تهران از اعتراضی که زاکانی در جلسه هیأت وزیران به این ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه داشته است خبر داد.

وی با اشاره به وعده حمایت حداکثری دولت از شهرداری تهران برای حل چالش‌های شهر، افزود: در همان جلسه اعلام شده که این موضوع خلاف حمایت‌هایی است که گفته می‌شد و در این رابطه بحث و تبادل نظر نیز شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر اساس گزارشی که از هیأت دولت داده شد، شخص وزیر کشور هم موافق لایحه بودجه ۱۴۰۱ که توسط سازمان برنامه و بودجه تهیه شده نیست و قرار شد این لایحه در کمیته کارشناسی بررسی شود و حمایت‌هایی که قرار است در هیأت وزیران و دولت از شهر اتفاق بیفتد، در لایحه بودجه ۱۴۰۱ بیاید.

وی در پاسخ به این پرسش که حمایت‌های سال گذشته حمایت‌های حداقلی بوده است و انتظار می‌رفت حالا که دولت قصد حمایت حداکثری دارد سطح این حمایت‌ها ارتقا پیدا کند، گفت: اگر حمایت‌های حداقلی را هم برای شهرداری‌ها تأمین کنند و سر حرفشان باشند، باز هم کار بزرگی کردند چون که تاکنون آن حمایت‌های حداقلی هم تأمین نشده است.

نظر شما