شناسهٔ خبر: 51128869 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

"خوابنامه ملیجکان" و "تو را از من گرفتی" از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین‌المللی فجر معرفی شدند

صاحب‌خبر -

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، عصر سه شنبه 9 آذر ۱۴۰۰ آرای هیأت داوران سی و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد متشکل از رضا گشتاسب، بهزاد آقاجمالی و سید محسن حسن زاده پس از مشاهده 10 اثر حاضر در جشنواره و پس از مقایسه آن‌ها به شرح ذیل اعلام شد:

بروشور و پوستر:

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال به سرکار خانم آیدا مرتضوی طراح پوستر و بروشور نمایش "ویر" از یاسوج اهدا شد.

طراحی لباس:

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال به آقای حمزه نام آور طراح لباس نمایش "سیمای فلزگون" از دهدشت اهدا شد.

هیئت داوران در این بخش با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال به آقای بابک جمشیدی طراح لباس نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج اهدا شد.

موسیقی:

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال به آقای کیان کیوان ساخت و اجرای موسیقی نمایش "تو را از من گرفتی" از لیکک اهدا شد.

هیئت داوران در این بخش با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال به آقای مهسام قشقایی ساخت و اجرای موسیقی نمایش "خوابنامه ملیجکان" از گچساران اهدا شد.

طراحی صحنه:

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال به آقای کوروش شمس طراح صحنه نمایش "خوابنامه ملیجکان" از گچساران اهدا شد.

هیئت داوران در این بخش با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال به آقای بابک جمشیدی طراح صحنه نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج اهدا شد.

بازیگری زن:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال به سارا حسن زاده، برای بازی در نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج، اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال به مریم جعفری، برای بازی در نمایش "خوابنامه ملیجکان" از گچساران، اهدا شد.

مقام سوم بازیگری زن:

لوح تقدیر بازیگری سوم زن و جایزه نقدی به ارزش 7 میلیون ريال به زینب شیخی، برای بازی در نمایش"خوابنامه ملیجکان" از گچساران، اهدا شد.

مقام دوم بازیگری زن:

لوح تقدیر بازیگری دوم زن و جایزه نقدی به ارزش 10 میلیون ریال به معصومه جهان پور، برای بازی در نمایش "تو را از من گرفتی" از لیکک، اهدا شد.

مقام دوم بازیگری زن:

لوح تقدیر بازیگری دوم زن و جایزه نقدی به ارزش 10 میلیون ریال به پردیس پاکباز، برای بازی در نمایش "ویر" از یاسوج، اهدا شد.

مقام اول بازیگری زن: هیأت داوران در این بخش برگزیده‌ای نداشت.

بازیگری مرد:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال به بابک جمشیدی، برای بازی در نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج، اهدا شد.

مقام سوم بازیگری مرد:

لوح تقدیر بازیگری سوم مرد و جایزه نقدی به ارزش 7 میلیون ریال به پدرام محمدپور، برای بازی در نمایش"خوابنامه ملیجکان" از گچساران، اهدا شد.

مقام دوم بازیگری مرد:

لوح تقدیر بازیگری دوم مرد و جایزه نقدی به ارزش 10 میلیون ریال به امیر پالش، برای بازی در نمایش"خوابنامه ملیجکان" از گچساران، اهدا شد.

مقام اول بازیگری مرد:

دیپلم افتخار بازیگری اول مرد و جایزه نقدی به ارزش 15 میلیون ریال به بهنام خانبازی، برای بازی در نمایش "تو را از من گرفتی" از لیکک، اهدا شد.

نمایش‌نامه‌نویسی:

هیئت داوران در مقام تقدیر مشترکا لوح تقدیر نمای نامه نویسی و جایزه نقدی به تفکیک و به ارزش 5 میلیون ریال مشترکاً به بایک جمشیدی برای نمایشنامه "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج و سیمین غلامی برای نمایشنامه "ویر" از یاسوج، اهدا شد.

مقام اول، دوم و سوم نمایش‌نامه نویسی: هیأت داوران در این بخش ها برگزیده‌ای نداشت.

کارگردانی:

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال به آقای بابک جمشیدی کارگردان نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج اهدا شد.

مقام سوم کارگردانی:

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال به آقای بهنام خانبازی کارگردان نمایش "تو را از من گرفتی" از لیکک اهدا شد.

مقام دوم کارگردانی

هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال به آقای کوروش شمس کارگردان نمایش "خوابنامه ملیجکان" از گچساران اهدا شد.

مقام اول کارگردانی: هیأت داوران در این بخش برگزیده‌ای نداشت.

نمایش‌های برگزیده:

هیأت داوران با توجه به 10 اثر موجود در جشنواره، بدون اولویت، دو نمایش را به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌نماید: نمایش "خوابنامه ملیجکان" از گچساران و نمایش "تو را از من گرفتی" از لیکک 

 

نظر شما