شناسهٔ خبر: 51126012 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

معاون استاندار تهران خبر داد

غیرحضوری شدن فعالیت های مدارس و دانشگاه ها به دلیل آلودگی هوا

رکنا: معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا گفت: فعالیت کلیه مراکز آموزشی پایتخت از جمله مدارس و دانشگاه‌ها چهارشنبه غیرحضوری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت در مورد مصوبات این جلسه اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا در چهارشنبه مصوب شد فعالیت کلیه مراکز آموزشی غیرحضوری شود و همچنین انجام کلیه فعالیت های ورزشی چه انفرادی و گروهی نیز ممنوع است.

وی افزود: تعطیلی موقت واحدهای صنعتی آلاینده از جمله کارخانجات شن و ماسه، کنترل دقیق خودروهای بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه خودروهای گازوئیلی از جمله کامیون و جرثقیل و همچنین جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: همچنین مقرر شده است با توجه به تشدید آلودگی هوا با مرخصی مادران کارمند دارای کودک نیز موافقت شود.

ملکی سپس گفت: جلوگیری از روشن بودن اتوبوس و مینی بوس ها در پایانه ها و همچنین جلوگیری از سوزاندن زباله و استفاده نکردن از گاز مایع توسط واحدهای صنعتی از دیگر مصوبات این جلسه بود و مقرر شد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آمبولانس های مرکز اورژانس در میادین اصلی و پرازدحام پایتخت مستقر شود.

وی با بیان اینکه این مصوبات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری قابل اجرا است؛ عنوان کرد: طبق پیش بینی هواشناسی در روزهای جمعه و شنبه شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود، اما از روز یکشنبه هفته آینده بار دیگر شاهد افزایش آلودگی خواهیم بود و در صورت تشدید آلودگی هوا کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار می شود.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • جزئیات قتل عام یک خانواده یزدی + اعتراف قاتل و عکس مقتول ها

    جزئیات قتل عام یک خانواده یزدی + اعتراف قاتل و عکس مقتول ها

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما