شناسهٔ خبر: 51122594 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

لزوم توجه به راستی آزمایی بعنوان یکی از ملزومات مذاکرات

رئیس کمیته دفاعی با اشاره به آغاز مذاکرات وین، گفت: آمریکا و غربی‌ها باید ضمن جبران خسارات، قبول مسئولیت کنند و تیم ایرانی هم باید به موضوع راستی آزمایی بعنوان یکی از ملزومات مذاکرات توجه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

سیدعلی آقازاده دافساری در خصوص مذاکرات ایران و 4+1 پیرامون برجام ، گفت: مذاکرات با موضوع چالش ایجاد شده و در ادامه گفتگوهای قبل آغاز خواهد شد؛ چالش‌هایی که آمریکا و اروپایی‌ها با عدم اجرای تعهدات خود به وجود آوردند. آنها مسیر مخالفت و تزویر را در پیش گرفتند در حالی که جمهوری اسلامی همیشه به تعهدات خود پایبند بود.

رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی افزود: فضای مذاکرات با توجه به شرایط پیش آمده به سمت و سوی دیگری رفته است در حالی که آمریکا و غربی‌ها باید قبول مسئولیت کنند و نسبت به جبران تخلفات همه طرف‌ها اقدام کنند.

آقازاده دافساری معتقد است: تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات وین باید بر اساس قانون اقدام راهبردی عمل کند و ضمن اخذ تعهدات محکم و ضمانت اجرایی لازم از طرف های مقابل به موضوع راستی آزمایی به عنوان یکی از ملزومات مذاکرات توجه داشته باشد.

لزوم توجه به راستی آزمایی بعنوان یکی از ملزومات مذاکرات

 آقازاده دافساری با بیان اینکه رفع همه جانبه تحریم‌ها باید در اولویت مذاکرات باشد، گفت: فضا و ادعای مذاکره کننده ایرانی باید در جهت جبران خسارت، راستی آزمایی و دادن تضامین لازم باشد.

 

نظر شما