شناسهٔ خبر: 51121861 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مهلت ارسال فیلم‌نامه به جشنواره ملی «شهادت قلم» تمدید شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، رضا ابوذر دبیر جشنواره ملی «شهادت قلم» طی گفت‌وگویی اظهار داشت: مهلت ارسال فیلم‌نامه به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم‌نامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: این جشنواره به‌نام «شهادت قلم» در سطح ملی با همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و بنیاد هنر و دفاع مقدس تهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و دستگاه‌های دیگر برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی «شهادت قلم» با اشاره به بخش‌های سه‌گانه جشنواره، بیان کرد: بخش اول، فیلم‌نامه‌های کوتاه با موضوع دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت، شهدای وطن، مدافعان سلامت و مدافعان حرم را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: بخش دوم جشنواره نیز به فیلم‌نامه‌های اقتباسی اختصاص دارد که تعدادی از عنوان‌های متون دفاع مقدس اعلام می‌شود و افراد علاقه‌مند به فیلم‌نامه اقتباسی‌، می‌توانند با توجه به این موضوع در جشنواره شرکت کنند.

ابوذر با اشاره به سومین بخش جشنواره شهادت قلم، اظهار کرد: این بخش ویژه سردار شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی‌بن‌ابیطالب(علیه‌السلام

) است که علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌نامه‌های خود را با توجه به زندگی این سردار شهید به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در جشنواره از طریق www.shahadateghalam.ir تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری امکان‌پذیر است و مراسم اختتامیه نیز در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما