شناسهٔ خبر: 51120530 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

عبدالملکی:۱۱ سناریو برای ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی در دست...

اقتصاد ایران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای ساماندهی صندوق‌ها و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها ۱۱ سناریو را بررسی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -
- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از حضور در نشست عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس و  در جمع خبرنگاران، گفت: از آنجا که سرمایه‌گذاری‌های قابل ملاحظه زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند صندوق های بازنشستگی و تأمین اجتماعی در حوزه صنعت و معدن است در این جلسه میزان سودآوری و چالش‌های پیش روی این واحدهای صنعتی و معدنی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های پتروشیمی، فولاد، معادن و زغال سنگ بر عهده کمیسیون صنایع و معادن است، افزود: مدیران عامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور و صندوق بازنشستگی فولاد در نشست امروز حضور داشته و گزارشی از وضعیت مدیریتی واحدهای صنعتی و معدنی و میزان سودآوری و چالش‌های پیش روی آنها را ارائه کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نکات مهمی درباره ضرورت افزایش بهره‌وری، شفافیت، مبارزه با فساد و بهبود مدیریت مطرح کردند و هم‌اندیشی خوبی در این جلسه صورت گرفت.

عبدالملکی با بیان اینکه برای ساماندهی صندوق‌ها و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها 11 سناریو را بررسی کردیم، تصریح کرد: اکنون در حال تکمیل آن هستیم و مقرر است در جلسه دیگر این موضوعات با حضور اعضای کمیسیون مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما