شناسهٔ خبر: 51120326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس جامعه المصطفی:

۹۹ درصد طلاب جامعه المصطفی واکسن کرونا را دریافت کردند

قم - ایرنا - رییس جامعه المصطفی العالمیه گفت: به بیش از ۹۹ درصد مجموعه حوزوی جامعه المصطفی العالمیه واکسن کرونا تزریق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سه‌شنبه شب روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت الاسلام‌والمسلمین علی عباسی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی اظهار داشت: از مجاهدت‌های بهداشت و درمان که با تمام وجود در راستای خدمات رسانی به جامعه تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

وی یادآور شد: اگر امروز آرامش نسبی در موضوع کرونا ایجاد شده، به پاس تلاش‌های شما کادر سلامت است که باید قدر بدانیم.

وی ادامه داد: مجموعه جامعه‌المصطفی بعد از اعلام کرونا به سرعت در راستای توسعه دستورهای بهداشتی گام برداشت و در امر واکسیناسیون نیز، ۹۹ درصد این مجموعه واکسن تزریق کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: قم، قلب تپنده تشیع در جهان است و نهادهای حوزوی از جمله جامعه المصطفی در این زمینه نقش دارند.

محمد رضا قدیر با قدردانی از همکاری‌های جامعه المصطفی در زمینه کرونا گفت: از ابتدا این مجموعه حوزوی نهایت همکاری و همراهی را با دانشگاه علوم پزشکی قم داشت و در رعایت دستورهای بهداشتی نهایت همکاری را کردند.

وی با اشاره به راه‌اندازی نهضت‌های ضدواکسن به اسم حوزه‌های علمیه گفت: نهادهای حوزوی نهایت همکاری را با کادر بهداشت و درمان داشته‌اند و در زمینه واکسیناسیون نیز، تمامی مراجع تقلید و علمای حوزه و همچنین اکثریت طلبه‌ها و روحانیان و خانواده‌های آنها از واکسن استفاده کرده‌اند.

قدیر گفت: برغم تمامی تبلیغات سوء تاکنون توانستیم ۷۰ درصد مردم را در قم واکسینه کنیم.

نظر شما