شناسهٔ خبر: 51120288 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

دختر و پسر جوان پشت صحنه کلیپ های غیر اخلاقی در کرمان بودند

حوادث رکنا: جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از شناسایی یک آتلیه غیرمجاز و دستگیری عاملان انتشار کلیپ غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ"عبدالعلی روانبخش" گفت: در راستای رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی، یک صفحه غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار عکس، فیلم و کلیپ های غیر اخلاقی در فضای مجازی می کرد.

به گزارش رکنا، وی افزود: در این رابطه بعد از اقدامات تخصصی مشخص شد یک پسر جوان به صورت غیر قانونی و زیر زمینی اقدام به دایر کردن آتلیه عکاسی کرده و با گرفتن فیلم و کلیپ اقدام به فعالیت های غیر مجاز می کند.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: در این رابطه ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه در کمترین زمان پس از انتشار این محتوا در فضای مجازی، این فرد را دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت این آتلیه غیرمجاز، یک دستگاه دوربین عکاسی، پروژکتور، لپ تاپ و کیس رایانه و یک دستگاه تلفن همراه را کشف و یک دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: این متهم پس از مشاهده مستندات و ادله جرم، به بزه انتسابی اعتراف کرد و به دنبال آن یک خانم که در ساخت کلیپ با این فرد همکاری داشت دستگیر شد.

سرهنگ روانبخش با اشاره به غیر قابل جبران بودن تبعات و آسیب های ناشی از جرائم فضای مجازی تصریح کرد: پلیس با جدیت فضای مجازی را نیز در کنار پایش های فضای حقیقی در دستور کار دارد تا اینگونه مسائل و دیگر موارد مخل نظم و امنیت فردی و اجتماعی زمینه وقوع پیدا نکنند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • جزئیات قتل عام یک خانواده یزدی + اعتراف قاتل و عکس مقتول ها

    جزئیات قتل عام یک خانواده یزدی + اعتراف قاتل و عکس مقتول ها

آیا این خبر مفید بود؟
3 2

نظر شما