شناسهٔ خبر: 51120286 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ولادیمیر پوتین:

روسیه با ایجاد تهدید متقابل، مقابله خواهد کرد

مهر

رئیس‌جمهور روسیه امروز در نشست سالانه سرمایه گذاری های این کشور درباره تحرکات نظامی اوکراین و دولت‌ های حامی کی‌یف نزدیک مرزهای کشورش گفت: مسکو با ایجاد تهدید متقابل، مقابله خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی راشا تودی، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز سه‌شنبه در نشست سالانه سرمایه گذاری های روسیه در سخنانی در خصوص تحرکات نظامی اوکراین و دولت‌ های حامی کی‌یف نزدیک مرزهای کشورش ابراز نگرانی کرد.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، رئیس‌جمهور روسیه در این خصوص گفت: افزایش زیرساخت های نظامی ناتو در اوکراین، خط قرمز روسیه است و مسکو با ایجاد تهدید متقابل، مقابله خواهد کرد.

«ولادیمیر پوتین» در این باره ادامه داد: از ابتدای سال جاری، حرف های زیادی درباره ورود نیروهای روسیه به اوکراین زدند؛ اما چنین چیزی رخ نداد. ما در برابر اقدامات ناتو، موشک‌ های مافوق صوت می‌ سازیم. ساخت تسلیحات مافوق صوت پاسخی به اقدامات ناتو است.

وی در ادامه اضافه کرد: به زودی روسیه از تسلیحات مافوت صوتی رونمایی خواهد کرد که بُرد آن بیش از ۹ ماخ است.

«ولادیمیر پوتین» افزود: همکاری جهانی برای مبارزه با کرونا لازم و ضروری است. جهان باید در مبارزه با کرونا متحد شود تا بتوان در این زمینه موفق بود. تبعات همه گیری کرونا بر اقتصاد جهان مشخص شد و یکی از این تبعات افزایش میزان تورم است. مسکو تلاش کرد تا از شرکت ها و بازرگانان حمایت کند تا بتوانند بر تبعات کرونا غلبه کنند.

نظر شما