شناسهٔ خبر: 51120135 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نقش مهم معتمدان و سران طوایف در برقراری امنیت در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برای بازگرداندن اتباع افغانستان به کشورشان باید معتمدان و ریش سفیدان با نیروی انتظامی همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی هیرمند گفت: معتمدان، ریش سفیدان و مسئولان به مجموعه نیروی انتظامی شهرستان کمک کنند تا افراد بیگانه و افاغنه شناسایی شوند و به خاک کشورشان باز گردند.

سردار طاهری گفت: باید خانواده‌ها به فرزندان خود آموزش دهند تا برای دریافت مبلغی پول دست به جابه جایی اتباع بیگانه نزنند تا تصادفات کم و امنیت در جاده‌های استان برقرار شود.

وی گفت: همه باید با یکدیگر کمک کنیم تا ریشه اعتیاد در خانواده‌ها کم شود چرا که معضل بیشتر اتفاقات و حتی قتل‌ها ریشه در اعتیاد به مواد مخدر دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امروز امنیت جامعه فقط بر عهده نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی نیست، بلکه نقش مردم، معتمدان و ریش سفیدان برای امنیت پایدار در کنار سایر دستگا‌های امینتی موثرتر و مهمتر است.

در پایان مراسم سرهنگ دوم علی میر به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان هیرمند معرفی و از زحمات سرهنگ سنچولی فرمانده قبلی انتظامی این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/گ

نظر شما