شناسهٔ خبر: 51120048 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های خاش و ایرانشهر در درگیری با سوداگران مرگ، یک تن و ۵۶۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد مخدر قصد داشتند ۲ محموله بزرگ مواد افیونی را از شهرستان‌های ایرانشهر و خاش به مرکز کشور منتقل کنند، که با هوشیاری ماموران انتظامی خاش و ایرانشهر و پس از درگیری شدید، با رها کردن خودرو‌های حامل مواد متواری شدند.

سردار طاهری افزود: در این دو عملیات یک نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از ۵ خودروی توقیف شده قاچاقچیان، یک تن و ۵۶۶ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

وی گفت: متأسفانه طی درگیری شدید مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با قاچاقچیان مسلح ۲ مأمور جان برکف پلیس این شهرستان مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری اشرار مسلح متواری شده برعزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

نظر شما