شناسهٔ خبر: 51119986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در جایی اقامت داریم که غذای خوبی دارد

میثاقیان: من یک مربی هنرمند و جمع‌کننده‌ام!

اکبر میثاقیان مربی پدیده گفت که اطمینان دارد وضعیت تیم او بهتر شده و در لیگ برتر می ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پدیده و فجرسپاسی در دیداری از هفته هفتم به مصاف هم رفتند که با تساوی بدون گل به پایان رسید.  اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از این بازی گفت: زمان می‌برد که تیم ما بهتر شود. در 2 بازی کنار تیم نبودم. در یک بازی مریض بودم و در خانه حضور داشتم و این بازی دومی است که کنار زمین بودم در واقع تیم ما شرایط آرمانی را از نظر بدنی، فنی، ذهنی و روحی نداشت ولی خدا را شکر امروز کمی نسبت به قبل بهتر شدیم و دیدید که موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی شانس نیاوردیم. ان شالله در بازی های بعد جبران کنیم.

 

میثاقیان در مورد اینکه تا چه زمانی باید به کادرفنی فرصت داد تا از این شرایط خارج شود، پاسخ داد: ان شاالله طول می کشد! زمان می برد. قول می دهم که در هفته های هشتم و نهم تیم شرایط خوبی خواهد داشت و در هفته‌های یازدهم و دوازدهم در جدول شرایط خوبی خواهیم داشت.

 

وی در مورد اینکه تیم او در بخش گلزنی ضعیف کار می کند، گفت: بازیکنان ما گل نمی زنند چون استرس دارند و فشار زیادی را تحمل می کنند. امروز موقعیت زیادی داشتیم ولی گل نشد. ولی تیم ما تیم خوبی است و دم بچه‌های تیم گرم که سرشان را جلوی توپ گذاشتند.

 

میثاقیان در پاسخ به این سوال که آیا کسی به کادر فنی این تیم اضافه می شود یا خیر گفت: این را من باید تصمیم بگیرم و این مسائل به خودم ربط دارد، اگر احساس نیاز کنم مشکلی نخواهم داشت و یک کمک می‌آورم.

او در مورد اینکه تمرینات پدیده در تهران برگزار شود تصمیم اوست یا هیئت مدیره، گفت: تیم شخصی و متعلق به حمیداوی است، او می گوید در تهران تمرین کنید و یک روز می‌گوید برگردید مشهد. ما مشکلی نداریم و قصد نداریم دائم آنجا بمانیم. شرایط طوری است که آنجا می مانیم. ما دنبال مکانی هستیم تا به اینجا برگردیم. تیم برای خراسان است و این یک چیز واضح است. مالک باشگاه می گوید در تهران باشید، ما هم می گوییم چشم. 

 

میثاقیان درباره اینکه آیا کادرفنی در خصوص اینکه تیم کجا تمرین کند نظری نداشته است، گفت: من مربی هستم و 48 سال است که در فوتبال حضور دارم. من یک حرفه ای هستم. من هر جا کار کرده ام، باعث موفقیت آن مجموعه شده ام. در واقع دوست داریم دوباره به مشهد برگردیم و مطمئنم اینطور می شویم.

 


سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان این موضوع که پدیده صد در صد در لیگ برتر می‌ماند در پاسخ به این سوال که بازی های سخت این تیم در ادامه راه باقی مانده است گفت: من 25 روز است که اینجا هستم. این تیم مرتب در اعتصاب بوده و تمرین نکرده و کلی دردسر داشته است و من آمده‌ام تیم را جمع کردم. همین جمع کردن تیم شاهکار است. من در ایران به جمع کردن تیم معروفم. تیمی را که در این شرایط است و بخواهید جمعش کنید، یک هنر مربیگری است. ما تیم را جمع کردیم و شرایط تیم ما هر روز هم بهتر می‌شود. به نظر من نباید زیاد نگران باشیم و وضعیت خوب خواهد شد.

 

میثاقیان در خصوص اینکه آیا قولی به مردم مشهد می‌دهد یا خیر گفت: مورینیو هم قول نمی‌دهد ولی من گفتم سیاه جامگان می ماند، پدیده را در 7 ماه هم بالا آوردم. ابومسلم را بالا آوردم و به فینال حذفی رسیدیم. مردم به ما علاقه مند هستند و به کمک امام رضا موفق می شویم. من همیشه در بیرون از مشهد مربیگری کرده‌ام، علاقه دارم تیم شهرم موفق شود. من  عاشق این شهر هستم. الان ورزشگاه‌ها خالی است ولی با حضور مردم شرایط بهتر می شود. ما می‌خواهیم زود به تهران برویم و باید برای بازی با نساجی آماده شویم.شما خبرنگاران هم تمام فوتبال این شهر هستید، خود من با شما بالا آمدم، مطمئنا کمک کنید تا ما موفق شویم.

 

میثاقیان درباره اینکه آیا تیم او در مسافرخانه اسکان دارد، پاسخ داد: شما از ابتدا این سوال را می‌پرسید که از من حرفی بگیرید ولی حواسم هست و چیزی نمی‌گویم. ما در مجموعه‌ای به نام یزدان هستیم که تیم‌های نساجی و هوادار هم حضور دارند. همه از آنجا راضی هستند و غذای خوبی هم دارد. اینطور که شما می گویید نیست.

 

وی تاکید کرد: شما مثبت فکر کنید، همه چیز به دلخواه شما نیست ولی فکر کنید این تیم بر می‌گردد.من می خواهم فوتبال را در شهرم تمام کنم و بگویم خداحافظ فوتبال. دوست دارم کنار شما رفیق بمانیم. شما از ما دلخور نباشید. همین که تیم را جمع کنم شما به من می گوید دست شما درد نکند.

نظر شما