شناسهٔ خبر: 51119957 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خواسته‌های درمانی سربیشه و نهبندان به گوش معاون وزیر رسید

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس، خواسته های درمانی حوزه انتخابیه اش را با معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در میان گذاشت .

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی پیرو نشست‌های قبلی با معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مورد مشکلات حوزه انتخابیه‌اش دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: در این دیدار در زمینه تامین پزشکان متخصص مورد نیاز، تکمیل زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه و تامین تجهیزات اورژانس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان تبادل نظر شد که معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی قول تامین این نیاز‌ها را داد.

نخعی پیگیری همکاری مشترک سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برای ارتقاء بیمارستان سربیشه را از دیگر موارد این نشست کاری اعلام کرد و ادامه داد: تکمیل پانسیون پزشکان متخصص سربیشه و دیگر خواسته‌های مربوط به حوزه بهداشت و درمان حوزه‌های انتخابیه نیز با معاون وزیر در میان گذاشته شد.

به گفته نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ، دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم برای تحقق خواسته‌های بهداشتی و درمانی نهبندان و سربیشه قول پیگیری و تامین داد که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شود.

انتهای پیام /ط ا

نظر شما