شناسهٔ خبر: 51119915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار خدابنده:

زلزله خدابنده تلفات جانی نداشته است

فرماندار خدابنده گفت: طبق گزارش‌های واصله، زلزله خدابنده تلفات جانی نداشته است.

صاحب‌خبر -

ایوب بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دو زلزله روی داده در شهرستان خدابنده کاملاً قابل احساس بود، عنوان کرد: این زلزله در بخش بزینه‌رود و روستاهای بخش مرکزی رخ داده است.

وی با بیان اینکه نزدیک ۷۰ درصد از ساختمان‌های روستایی خدابنده مقاوم‌سازی شده است، تصریح کرد: طبق گزارش‌های اخذ شده از دهیاران روستاها هیچ‌گونه تخریبی در ساختمان‌های روستایی رخ نداده است.

وی با بیان اشاره به اینکه زلزله خوشبختانه صدمات جانی نیز نداشته است، ادامه داد: به اهالی ساکن در روستاها که در خانه‌های خشتی و گلی زندگی می‌کنند، سفارش شده که امشب را در خانه‌های مقاوم پشت سر گذارند.

وی با یادآوری اینکه هلال‌احمر، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند، افزود: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز تشکیل شده است و شهرستان در آماده‌باش کامل است.

بیگدلی با تاکید بر اینکه در روستاها نیز دهیاران به عنوان مدیران بحران روستا با اهالی روستا در ارتباط و با بخشداری و فرمانداری در ارتباط کامل هستند، خاطر نشان کرد: امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده اتفاق خاصی در شهرستان رخ ندهد.

انتهای پیام

نظر شما