شناسهٔ خبر: 51119914 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مناقصه‌مزایده | لینک خبر

آگهی روزنامه مناقصه مزایده

3399 مناقصه - دانشگاه جامع علمی- کاربردی - امور خدمات حفاظتی و مراقبتی از واحدهای مستقر در سازمان مرکزی

صاحب‌خبر -

 

آگهی تجدید مناقصه عمومی يك مرحله‌اي امور خدمات حفاظتی و مراقبتی

سازمان مرکزی و واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی - کاربردی

 

دانشگاه جامع علمی- کاربردی در نظر دارد امور خدمات حفاظتی و مراقبتی از واحد­های مستقر در سازمان مرکزی و واحدهای استانی خود را از طریق مناقصه عمومي يك مرحله­اي به شرکت­های رتبه یک دارای مجوز و صلاحيت اصداری از مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا، داراي توان مالي، امکانات لازم براي انجام كار، حسن سابقه و همچنین دارای تجربه اجرایی مفید در زمینه مذکور واگذار نماید.

لذا از متقاضیان دعوت به عمل می­آید از تاریخ انتشار این آگهي (روز چهارشنبه مورخ 10/09/1400) تا روز ­چهارشنبه مورخ 17/09/1400 جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت فرم­ها و اسناد مناقصه به سامانه ستاد ایران به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

* صرفاً مناقصه­گرانی که تا روز چهارشنبه مورخ 17/09/1400، مبادرت به اخذ اسناد مناقصه از طریق سامانه مزبور نمایند، مجاز به بارگذاری اسناد مناقصه مشتمل بر پاکت­های (الف، ب و ج) می­باشند. آخرین زمان بارگذاری اسناد تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 29/09/1400 است.

* قیمت پیشنهادی اعلامی در سامانه مزبور، مي‌بايست به حروف و به عدد قيد شده و خوانا و بدون قلم‌خوردگي باشد.

* به پیشنهادهاي فاقد سپرده، نامشخص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* تضمین شركت در مناقصه مبلغ 10.000.000.000 ريال (یک میلیارد تومان) است كه به‌صورت ضمانتنامه بانكي يا سپرده نقدي یا چک تضمین شده بانکی بوده و قرارداد فاقد پیش­پرداخت مي‌باشد.

* شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، به معنی قبول اختیارات دستگاه مناقصه‌گزار است.

* كليه پيشنهادهاي واصله رأس ساعت 10:00 روز سه‌شنبه مورخ 30/09/1400 با حضور اعضای کمیسیون معاملات در دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع واقع در تهران، خيابان انقلاب اسلامی، بين خيابان حافظ و استاد نجات‌الهي، شماره 683، طبقه هفتم باز و قرائت خواهد شد.

* دانشگاه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار بوده و هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

* سایر شرایط مناقصه در اسناد تصریح گشته و شرکت­کنندگان باید مدارک را پس از اخذ، به قید قبولی امضاء نموده و در پاکت­های لاک و مهر شده تحویل نمایند.

* متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ 82773304 (امور پشتیبانی) 82771128 (دفتر مرکزی حراست) تماس حاصل نمایند.

 معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع

نظر شما