شناسهٔ خبر: 51119824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی ایرنا / ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بنیاد مسکن سالانه ۴۰۰ هزار مسکن در کشور می‌سازد

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای طرح جهش تولید مسکن و ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور انجام شده است، گفت: بنیاد مسکن ساخت ۴۰ درصد این واحدها را بر عهده می گیرد و سالانه ۴۰۰ هزار مسکن در کشور می‌سازد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد عصر سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا و در حاشیه افتتاح پروژه ۸۰ واحدی شهرک فدک کرمانشاه، افزود: از این تعداد بنیاد مسکن ۲۰۰ هزار خانه را در روستاهای کشور و ۱۰۰ هزار خانه را در شهرهای کوچک می‌سازد.  

وی با اشاره به اینکه تسهیلات ۲۰۰ میلیونی تا ۴۵۰ میلیون تومانی برای متقاضیان پیش بینی شده است، گفت: ساخت و بازسازی مسکن برای محرومین و نیازمندان ۲ ماموریت اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که امیدواریم با اجرای این طرح مشکل مسکن در کشور حل بشود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر مشارکت خیرین برای ساخت و بازسازی مسکن محرومان تاکید کرد و اظهار داشت: وجود مجمع خیرین در هر استانی لازم و ضروری است و خوشبختانه گزارشی که از این مجمع دریافت کردیم بسیار امیدوارکننده بود و از این طریق از همه خیرین دعوت می‌کنیم تا در این امر خداپسندانه مجمع خیرین مسکن ساز استان کرمانشاه را یاری کنند.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد با اشاره به اینکه انجمن خیرین مسکن ساز لازمه هر جامعه ای است ادامه داد : اینکه مردمانی در یک خطه زندگی کنند و نسبت به مشکلات یکدیگر بی تفاوت نباشند بسیار ارزشمند و وجود این مجمع برای جامعه و کشور مفید است به همین دلیل این مجمع باید همیشه سرپا و زنده باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۲ درصد از منازل روستایی و شهرهای کوچک به صورت استاندارد نوسازی و ترمیم شده است، گفت : تا سال ۱۴۱۰ جشن پایان نوسازی را در منازل روستایی و شهرهای کوچک کشور برگزار می‌کنیم.

فاز اول پروژه ۸۰ واحدی شهرک فدک کرمانشاه شامل ۴۰ واحد مسکونی، روز سه‌شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

نظر شما