شناسهٔ خبر: 51119810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تجدید میثاق وزیر جدید آموزش و پرورش، با آرمانهای امام راحل(ره)

وزیر جدید آموزش و پرورش پس از گرفتن رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در حرم امام راحل با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج: یوسف نوری، وزیر آموزش و پررش دولت سیزدهم، پس از گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، در نخستین برنامه خود، با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، ضمن غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای ۷۲ تن، با آرمان های مقدس امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دادند و از مجموع ۲۶۸ رای با ۱۹۴ رای موافق، ۵۷ رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع «یوسف نوری» را به عنوان وزیر آموزش و پرورش و آخرین وزیر راه یافته به دولت سیزدهم انتخاب کردند.

پیش از این رییس جمهوری ۲۶ آبان ماه یوسف نوری را طی نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرده بود.

نوری سومین وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی بود تا رای اعتماد نمایندگان برای نشستن بر صندلی وزارت آموزش و پرورش را کسب کند.

پیش از وی «حسین باغگلی» و «مسعود فیاضی» ‌وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش بودند که موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نشدند.

نظر شما