شناسهٔ خبر: 51119764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر خبر داد؛

ساخت مسکن ویژه ایتام و محرومان در استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت:رسالت اصلی بنیاد مسکن ساخت مسکن ویژه اقشار محروم جامعه است و در این راستا بنیاد مسکن به صورت جهادی در میدان خدمت به مردم قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم عصر سه شنبه در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص تأمین مسکن محرومان تحت پوشش این نهاد اظهار داشت: رسالت اصلی بنیاد مسکن ساخت مسکن ویژه اقشار محروم جامعه است و در این راستا بنیاد مسکن به صورت جهادی در میدان خدمت به مردم قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به تفاهم نامه سه‌جانبه میان بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج جهت ساخت مسکن گفت: تشکیل پرونده متقاضیان توسط کمیته امداد امام (ره) انجام شود تا بنیاد مسکن نسبت به معرفی آنها به بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کند.

مقدم بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه ۱۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر ساخته خواهد شد که ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض از سوی بنیاد مسکن و ۶۰ میلیون تومان نیز از سوی کمیته امداد امام (ره) پرداخت خواهد شد و عملیات اجرای آن بر عهده بسیج خواهد بود.

وی به تفاهم نامه مشترک دیگری بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام (ره) اشاره کرد و گفت: طی این تفاهم نامه ۶۴۰ واحد مسکونی در استان ساخته خواهد شد که اکنون عملیات اجرایی ۱۶۰ واحد مسکونی آغاز شده است.

مقدم اضافه کرد: به ازای هر واحد مسکونی ۴۵ میلیون تومان بلاعوض توسط بنیاد مستضعفان، ۳۵ میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام (ره) و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی نیز توسط بنیاد مسکن پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در ادامه به ساخت ۳۵ واحد مسکونی ویژه ایتام اشاره کرد و اظهار داشت: در تفاهم نامه سه‌جانبه دیگری که بین بنیاد مسکن، کمیته امداد امام (ره) و صندوق توسعه ملی منعقد شده جهت ساخت ۳۵ واحد مسکونی ویژه ایتام در استان بوشهر، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض از سوی بنیاد مسکن و ۲۵ میلیون تومان نیز بلاعوض از سوی کمیته امداد امام (ره) پرداخت خواهد شد.

مقدم خاطر نشان کرد: واحدهای مسکونی ساخته طی سه تفاهم نامه مذکور به طور متوسط ۵۰ مترمربعی خواهند بود.

نظر شما